Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Časopis roku 2006

Redakce MAM4. 6. 200728. 6. 2019

Na rozdíl od prvního ročníku, kdy se podoba soutěže ještě vyvíjela, se letošní ročník od toho loňského co do organizace soutěže příliš nezměnil. Opět se soutěžilo v 11 kategoriích s tím, že se vyhlašovala pouze první místa. Letos ale mohly být do soutěže přihlášeny i tituly vydavatelů, kteří nejsou členy Unie vydavatelů, pokud auditují náklady tisku u ABC ČR.


Letošní vítězové


K velkým změnám nedošlo, ani pokud jde o oceněné tituly. Hned šest časopisů, tedy nadpoloviční většina oceněných, totiž dokázalo obhájit svá prvenství z loňského ročníku. Podruhé za sebou tak vítězné diplomy získaly tituly Reflex v kategorii společenského časopisu, Respekt v kategorii ekonomických a/nebo zpravodajských titulů, Marianne mezi tituly životního stylu, ABC v časopisech pro mládež, Apetit v kategorii specializovaných časopisů pro ženy a Marketing & Media mezi B2B časopisy.


Ve zbývajících pěti kategoriích dosáhly v letošním ročníku na nejvyšší příčky časopisy Svět ženy v kategorii časopisů pro ženy, FotoVideo mezi specializovanými časopisy pro muže, hvězdou roku, tedy nejlepším novým časopisem 2006, je magazín Geo, skokanem roku časopis Žena & kuchyně. V této skupině nevolí vítěze porotci, ale je určován na základě kvantitativních parametrů vývoje prodaného nákladu a čtenosti.


Za nejlepší obálku označili porotci titulní stranu magazínu Cinepur.


Stejně jako v loňském roce si nejvíce prvenství odnášejí vydavatel-ství Ringier ČR a Hachette Filipacchi 2000 (v obou případech po dvou nejvýše umístěných titulech).


Potřetí králem


Souhrnný pohled na uplynulé tři ročníky ukazuje, že Apetit dokázal zvítězit po třetí v řadě (v 1. ročníku to bylo v kategorii hvězda roku). Tři prvenství si celkově připsal také Respekt, který v premiérovém ročníku zvítězil v kategorii nejlepší obálka roku.


Do letošního ročníku přihlásilo celkem 25 vydavatelů 58 titulů a 32 obálek, což je obdobná účast jako v minulém roce. Porota se skládala ze zástupců vydavatelů (21 členů), a po jednom zástupci měla v porotě také sdružení AČRA, ČSZV, Mediaservis (generální partner soutěže) a Millward Brown. Slavnostní večer zajistila agentura Select Agency.

24_mm23.jpg

×

Billa přestaví Delvity do konce roku 2008

Starší článek

Projekt ekologického značení zboží

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Cesta ven

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více