Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Žena a život chystá “ántré”

Redakce MAM14. 5. 200728. 6. 2019

Čtrnáctideník Žena a život vydavatelského domu Bauer Media připravuje novou televizní kampaň, kterou spustí tento čtvrtek 17. května. Kampaň nazvaná Ántré bude ve formě 30vteřinových spotů umístěna na TV stanicích Nova a Prima. Vydavatelství novou kampaní usiluje o posunutí komunikace časopisu s cílem vyhnout se zaběhnutému standardu obdobných spotů. “Díky updatovanému retro zpracování by měl tento spot oslovit nejen nové i mladší čtenářky, ale také ty stávající a rovněž ty, kterým bylo v sedmdesátých letech již ‘…cet’,” upřesňuje Simona Dzurcová Brázdilová, vedoucí titulů Žena a život a Bydlení. Prezentace časopisu je v nové kampani založená na obrazové koláži hraných pasáží s grafickými prvky aktuálních témat. Inspirována je klasikou – tanečními francouzskými filmy 70. let. Tři stylizované modelky vtahují diváky do barevné retro show, v němž je hlavním hrdinou časopis Žena a Život a jeho články. Pod kampaní je režijně i produkčně podepsán Aleš Plíva. Časopis patří k inzertně nejsilnějším titulům, v roce 2006 dosáhl objem inzerce 225 mil. Kč, což bylo o 43 % více než o rok dříve.


30obr_zena_a_zivot.jpg

×

KarstadtQuelle změní jméno na Arcandor

Starší článek

12 stížností RPR stačí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Cesta ven

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více