Žena a život chystá “ántré”
Čtrnáctideník Žena a život vydavatelského domu Bauer Media připravuje novou televizní kampaň, kterou spustí tento čtvrtek 17. května. Kampaň nazvaná Ántré bude ve formě 30vteřinových spotů umístěna na TV stanicích Nova a Prima. Vydavatelství novou kampaní usiluje o posunutí komunikace časopisu s cílem vyhnout se zaběhnutému standardu obdobných spotů. “Díky updatovanému retro zpracování by měl tento spot oslovit nejen nové i mladší čtenářky, ale také ty stávající a rovněž ty, kterým bylo v sedmdesátých letech již ‘…cet’,” upřesňuje Simona Dzurcová Brázdilová, vedoucí titulů Žena a život a Bydlení. Prezentace časopisu je v nové kampani založená na obrazové koláži hraných pasáží s grafickými prvky aktuálních témat. Inspirována je klasikou – tanečními francouzskými filmy 70. let. Tři stylizované modelky vtahují diváky do barevné retro show, v němž je hlavním hrdinou časopis Žena a Život a jeho články. Pod kampaní je režijně i produkčně podepsán Aleš Plíva. Časopis patří k inzertně nejsilnějším titulům, v roce 2006 dosáhl objem inzerce 225 mil. Kč, což bylo o 43 % více než o rok dříve.