Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

PPC bořil předsudky

Redakce MAM28. 5. 200728. 6. 2019

PPC (pay per click), reklama placená za proklik, není záležitostí zcela čerstvou. Nejstarší tuzemské systémy (bbKontext, Etarget, AdFox) fungují již několik let. Přesto se loňské spuštění “seznamáckého” Skliku a zvýšená angažovanost i prezentace již existujícího řešení společnosti Google podepsaly na nebývalé eskalaci zájmu a mediální pozornosti tomuto odvětví internetové reklamy.

U řečnického pultíku se se svými přednáškami objevili představitelé agentur (Tomáš Jindříšek, Ogilvy Interactive, Jiří Malý, Advertures, Artur Holba, Atweb), zadavatelů (Petr Staněk, NetTravel.cz), zástupci PPC systémů (Lukáš Morávek, Google, Josef Kovář, Etarget), médií (Jan Makovička, Ringier ČR) i nezávislého pohledu na věc (Dušan Janovský, dříve Sklik.cz).

Publikum se tak mj. mělo možnost dozvědět, že data za PPC reklamu by časem měla figurovat v novém monitoringu reklamních investic do internetu – AdMonitoring. Přítomní zástupci PPC také nepotvrdili, nebo přímo popřeli informaci, že by PPC kanibalizoval klasickou bannerovou reklamu. Mluvilo se o přínosu PPC pro malé a středně velké zadavatele, ale i vlivu mediálních agentur od chvíle, kdy PPC reklama začne ve větším měřítku zajímat i inzerenty velké.

Více o konferenci “PPC – efektivní internetová reklama” pořádané společností Internet Info v komentáři manažera reklamního PPC systému Sklik.cz Jiřího Chomáta a na www.mam.cz.

×

Coca-Cola koupí výrobce vitaminové vody Glaceau

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 10. května 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více