Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Nebojte se změny

Redakce MAM7. 5. 200728. 6. 2019

Podle prezidenta mezinárodní časopisecké organizace FIPP Donalda D. Kummerfelda se vydavatelům díky novým technologiím naskýtají možnosti dostat se k ještě širšímu publiku, než jaké oslovují prostřednictvím tištěných časopisů.


Prezident společnosti Hubert Burda Media, Hubert Burda, věří, že internet a vydavatelské aktivity společně budou určující silou dalšího mediálního vývoje. “Hlavní je, abychom naše časopisy transformovali do nových digitálních značek. Nemyslím si ale, že primární je obsah. Řekl bych, že hlavní je komunita,” promluvil směrem k účastníkům.


CEO vydavatelství Gruner+Jahr Bernd Kundrun sršel optimismem. “Nejde o žádnou krizi časopisů. Chápejme nastalé změny jako výzvu. Jak nudné by bylo, kdyby naše podnikání bylo pořád stejné jako v uplynulých 50 letech?” ptal se delegátů. Podle Kundruna tak záleží výhradně na postoji vydavatelů, který rozhodne o tom, zda budou úspěšní.


Využít síly značek


William Kerr z amerického vydavatelství Meredith Corporation se zase nechal sly-šet, že nejúspěšnější webové stránky vy-davatelství většinou vycházejí z nejlepších časopiseckých značek této společnosti. “Nemusíte platit licenci za využití těchto značek, které jsme budovali několik desítek let. Naše filozofie je přímá: nabízíme příjemcům obsah takový, jaký chtějí, kdy jej chtějí a jak ho chtějí. Záleží nám na tom, aby naši příjemci byli s obsahem pevně spojeni,” vysvětlil a dodal, že příští časopis, se kterým vydavatelství přijde, bude nejprve na internetu a přibližně po dvou letech přejde do tištěné podoby.


Také Hanzade Dogan, CEO turecké mediální skupiny Dogan Media, zdůraznila cennou roli značek: “Dobrá a silná značka vytváří silnou komunitu a emocionální vztah s touto komunitou. Internet nám umožní naše značky ještě rozšířit o interaktivitu.”


Změna každou vteřinu


Andreas Wiele z německého vydavatelství Axel Springer si uvědomuje, že naučit starého psa nové kousky není snadné: “Musíme si osvojit úplně nové dovednosti, přivést nové lidi a zároveň nasměrovat zaměstnance, kteří pracují 20-30 let v tradičních vydavatelstvích, do nového mediální-ho věku.”


Jim Spanfeller, prezident & CEO Forbes.com, zdůraznil, že vydavatelé se ocitli uprostřed zásadní změny mezi mediálními poskytovateli a poskytovateli obsahu, což má a ještě také bude mít pro mediální firmy značný dopad.


 


25obr_magazine.jpg


Časopisy a nová média. Na konferenci Magazine Media 2.0 se řešilo, co mají časopisy udělat pro to, aby v budoucnosti obstály.

×

SZPI odhalila množství vína s padělaným dokladem původu

Starší článek

DigiWeb.cz povede Jan Mittelbach

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více