Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Podpora tisku v novém mediálním prostředí

Redakce MAM23. 4. 20072. 7. 2019

p17obr_1.jpg


 


p17obr_2.jpg


 


p17obr_4.jpg


Magazínová revoluce. Zcela nová kampaň britské asociace PPA upozorňuje na přednosti časopisů. S podtitulem “Proč jsou časopisy důležitější než kdykoliv předtím?” se snaží ukázat, že: 1. Čtenáři časopisů jsou pozorní a pozorní čtenáři spíše reagují na inzerci, časopisy si aktivně vybírají a platí za ně. 2. Věří, že inzerce v nich zvyšuje potěšení ze zvoleného časopisu. Ve srovnání s TV, rádiem a internetem je to největší procento (48 %) respondentů. Důkaz? Čtenáři byli požádáni, aby z časopisu vytrhli stránky, které považují za oblíbené, a 30 % z nich byly reklamy. 3. Magazíny oslovují rozsáhlé publikum, které je rozděleno do několika skupin. Tato segmentace zajišťuje inzerentům jak zásah, tak zaujetí spotřebitelů. 4. Časopisy patří k nejúčinnějším marketingovým kanálům (podle 63 % respondentů, následují in-store, TV a noviny) a v očích spotřebitelů jsou důležitými rádci, s mocí ovlivnit zejména ty, kteří potřebují poradit. 5. Časopisy efektivně oslovují nejcennější čtenáře, protože ti se zajímají o vývoj v konkrétních produktových segmentech. 6. Inzerce v časopisech přispívá ke zvýšení prodeje o více než 11 % (podle výzkumu PPA z roku 2005), ve spojení s TV kampaní dochází k nárůstu prodejů ve výši cca 30 %.


 


p17obr_3a.jpg


 


p17obr_3b.jpg


Noviny jako multimédium. Novou oborovou kampaň spustila v letošních jarních měsících americká novinová organizace NAA. Jejím hlavním cílem je přiblížit nejen klasické tištěné vydání novin, ale také jejich elektronickou distribuci. Opírá se mj. o aktuální údaje, podle nichž webové stránky deníků přispěly v druhé polovině roku 2006 k rozšíření čtenářů novin ve věku 25-34 let o 14 %. Jako celek se kampaň snaží zdůraznit, že noviny dokáží propojit přednosti internetového a tištěného vydání a tím zvýšit své pokrytí.


 


p18obr_1.jpg


Časopisy v době nových technologií. Aktualizovanou verzi výhod časopisecké inzerce v době nástupu nových technologií zpracovala australská časopisecká organizace (MPA). Zdůraznila, že rozmach digitálních technologií přesouvá kontrolu nad využíváním médií na stranu spotřebitelů a zároveň se zvyšuje jejich možnost vyhýbat se reklamním sdělením. MPA proto tvrdí, že přesněji definované zaměření časopisů je v této době relevantnější. Čtenáři časopisů mají kontrolu nad tím, co, kdy a kde chtějí číst, inzeráty jsou akceptovatelnou součástí časopisů. Čtenáři, kteří si určitý titul vybírají, jsou pravděpodobněji zasažitelnější reklamním sdělením. Silná vazba mezi časopisy a čtenáři je vyjádřena dobou, již mu věnují. Časopisy vzbuzují zájem, rozšiřují charakteristické atributy značek a zajišťují efektivní návratnost investic (ROI).


 


p18obr_2.jpg


 


p18obr_3.jpg


Regionální noviny a jiná média. Americká novinová asociace (NNA) připravila pro své členy sérii několika promočních inzerátů. Mají vést k tomu, aby noviny podporovaly své médium, protože nikdo jiný to za ně neudělá. Ideově se vymezují vůči ostatním media typům. Opírají se především o výzkum pro NNA, mezi jehož hlavní závěry patří:


1. Zjištění, že více než 50 % čtenářů v regionech se obrací k lokálním novinám jako hlavnímu zdroji informací. V případě televize je to 16 %.


2. Vysoká čtenost lokálních novin. Ukázalo se, že 81 % dospělých čtenářů čte podle výsledků výzkumu lokální noviny alespoň jednou týdně.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 16. týden 2007

Starší článek

RRTV chce najít pravidla pro product placement

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více