Budky slibují pohyb
Firma Ju-Turn Media (JTM), provozovatel reklamních ploch na telefonních budkách a bigboardech zkouší letos oslovit zadavatele na dalších frontách. Vedle reklamního využití novinových stánků společnosti PNS (M&M 51-52/2006) vytahuje nyní další zajímavou kartu ve své hlavní disciplíně – telefonních kabinkách, kam zavádí prvky pohybu.
Dynamika na míru
Novinka v citylightovém formátu A0 pracuje na bázi elektroluminiscence (technologie studeného světla), dosahované efekty simulují dynamické prvky. “Zaměřili jsme se na nejfrekventovanější í lokality na pěších zónách a v centrech měst. Kombinace našich nejlepších ploch a moderní technologie, která umožňuje například postupné rozsvěcení a zhasínání motivů, jejich problikávání či vykreslování, umožňuje skutečně aktivní zásah příjemců reklamních sdělení,” vybírá hlavní výhody nového formátu s názvem ShowLight managing director JTM Petr Thomson.
Očekává se, že zpočátku projeví zájem o tuto novinku především větší zadavatelé. Cílem JTM je však přiblížit tuto technologii širšímu spektru klientů, pro které plánuje vytvářet řešení na míru. Délka kampaní na síti ShowLight je jeden, případně dva měsíce. Do konce roku chtějí v Ju-Turn Media rozběhnout v Praze a velkých městech České republiky další sítě a dosáhnout tak počtu až 400 ploch.
A přece se pohybuje. Využití technologie studeného světla znamená možnost dynamické prezentace zadavatelů na stovce telefonních budek.