Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Nebudeme jen archiv Hospodářských novin

Redakce MAM19. 3. 200728. 6. 2019




S Vaším příchodem se prý začnou s iHNed.cz dít velké věci. Můžete je přiblížit?

Nemluvil bych o převratných změnách. Faktem je, že chceme být zpravodajským serverem se vším všudy, přinášet informace včasné, relevantní a úplné. Více lidí budeme mít v terénu, postihneme širší spektrum událostí. Zlepší se i personální i obsahová provázanost s Hospodářskými novinami. Jedním z cílů je být hojně citovaným zdrojem v médiích.

Často skloňované vzájemné “kanibalizace” printu a on-line se nebojíte?

Se šéfredaktorem HN Petrem Šimůnkem jsme, myslím, zajedno v tom, že novinářský tým by měl být v podstatě společný. iHNed.cz už napříště nebude pouze dobře fungujícím archivem HN. Vidím ho jako svébytný projekt s vlastním denním zpravodajstvím, exkluzivními komentáři nebo 2-3 on-line rozhovory týdně. Zároveň ale půjde o platformu např. pro umísťování rozšířených verzí materiálů z HN. Naopak HN zase mohou následně rozpracovávat dále některá naše témata.

Odrazí se to všechno v názvu?

Plný titul by měl znít “iHNed.cz – online zpravodajství Hospodářských novin”.

iHNed možná v minulosti dost srážela grafika. Zapracujete na ní?

Víme, že dosavadní podoba už nebyla příliš čitelná. Opět ale nevymýšlíme nic světoborného. Řekněme, že jistá inspirace přišla od CNN, BBC, z domácích projektů budeme asi nejblíže Novinkám. Homepage i celá struktura serveru bude jednodušší a přehlednější. Namísto desítky plánujeme jen šest hlavních oblastí. Počítáme s klasickým hlavním textem nebo přepínačem mezi okny na home page. Celý redesign by měl být hotov v květnu.

Trendem v on-line zpravodajství je audiovizuální obsah. Uvažujete o něm?

Samozřejmě, že záměrem je přiblížení některých událostí i touto formou. Rozhodně to ale pro nás není dogma. Prioritou zůstává klasické zpravodajství jako takové. Šanci vidíme i ve vykrývání tematických segmentů, které podle mě dosud v českém on-line zpravodajství chybí. To se týká třeba servisu pro podnikatele, práce s informacemi ze státní správy, s návrhy zákonů a vyhlášek atd.

Kolik uživatelů podle Vás všechny tyto změny na iHNed.cz přilákají?

Vycházím z dnešních cca 480 tisíc reálných uživatelů měsíčně a skutečnosti, že penetrace internetu u nás ještě zdaleka neskončila. Přestože nám jde a půjde hlavně o denní návštěvníky, nemyslím, že by hranice jednoho milionu lidí do roka byla nepřekonatelná.

iHNed.cz vždy zdůrazňoval lepší kvalitativní parametry svého publika ve srovnání s konkurencí. Nemyslíte, že tak dojde k určitému rozmělnění?

Zdůrazňuji, že nemám v zadání výrazně měnit cílovou skupinu. Předpokládám ale, že do roka by na českém internetu mohlo být šest milionů lidí, což je o milion více než dnes. Oslovovat nejlepší šestinu je podle mě stále ještě výhra.

Co čeká reklamní plochy?

Rozhodně jich bude méně, než je tomu dnes. Spíše se budeme snažit pracovat s jejich cílením do jednotlivých sekcí. Také zapracujeme na sjednocení reklamních formátů napříč všemi našimi weby.

Pokud budete více “tlačit” titul iHNed.cz, jak to bude s dílčími projekty, které zastřešuje?

I na úrovni vedení panuje široká shoda na tom, že dílčí internetové tituly si zaslouží propagaci, jen pokud budou mít odpovídající obsah.

kdo je…

Daniel Dočekal

Jeden z pionýrů českého internetu odstartoval v roce 1996 server Svět Namodro. Stál rovněž u zrodu agentury M.I.A. a portálu Quick. Před několika lety založil blogovací server POOH.cz. Stále publikuje v řadě novin i časopisů. V rámci iHNed.cz dosud vedl specializo-vanou část DigiWeb.cz


26obr_docekal_0015.jpg


ROZHODNE OBSAH. “Dílčí projekty spadající pod iHNed.cz přežijí jen s kvalitním obsahem,” říká Daniel Dočekal.

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více