Jdeme vlastní cestou

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK50: Jdeme vlastní cestou

Jak moc jsou nabízené dárky podstatné pro tento projekt?

Přestože jsou dárky důležité, nejsou nejdůležitější. Nejdůležitější je přirozeně obsah, který nám umožní komunikovat i taková témata, jako jsou digitalizace TV vysílání či podpora neziskového sektoru. Dárky jsou pouze přirozenou součástí konceptu Rodinného klubu. Rodinný klub bude exkluzivní přílohou časopisu, kterou nalezne čtenář společně s televizním programem uvnitř každého čísla.

Co si ČT od časopisu slibuje?

Hlavním cílem nového časopisu je rozšíření naší veřejné služby a další významný krok ČT na cestě k divákovi. Chceme otevřít další komunikační kanál pro specifickou cílovou skupinu a využít bohatý zdroj informací, které souvisejí s předmětem naší činnosti. Cílem je dále rozvíjet vztah s divákem, informovat alternativním způsobem a využít všech výhod tištěného média.

Neodrazuje vás neúspěch časopisu Ano?

Kdyby nás neúspěch časopisu Ano odrazoval, nikdy bychom se do vlastního časopisu nepustili. Konec časopisu Ano pro nás může být naopak výhodou – na trhu se uvolnilo místo, které můžeme zaplnit. Navíc jdeme jak z hlediska obsahového, tak z hlediska kvalitativního podstatně jiným směrem, než šlo Ano.

Kolik předplatitelů se dosud k odebírání časopisu přihlásilo?

V tuto chvíli se počet předplatitelů mění po velkých skocích a ze dne na den přibývají tisíce zájemců. V tomto okamžiku mluvíme o desetitisících, a to startujeme až za měsíc…

Bude váš časopis konkurencí pro stávající programové tituly?

Srovnávat časopis ČT+ s klasickými programovými tituly je zavádějící. Jdeme svou vlastní cestou a jsme přesvědčeni, že přineseme na trh řadu nových prvků, které se vymykají současné nabídce.

Budete při prodeji reklamy využívat propojení s TV inzercí?

Určitou koordinaci předpokládáme. Výnosy z prodeje inzerce jsou alternativním zdrojem pro finan-cování činnosti ČT a v realitě ČR umožňují držet koncesionářské poplatky na úrovni výrazně nižší než v rozvinutých evropských zemích. V případě magazínu ČT+ jsou výnosy inzerce zdrojem základ-ním, časopis nemá být financován z koncesionářských příjmů ČT.

Má ČT více plánů mezi časopisy, že by jako BBC nabízela magazínů více?

Myšlenka je to jistě zajímavá a přiznávám zcela otevřeně, že BBC je pro nás mocným vzorem. Pokud bychom se někdy v budoucnu rozhodli pro vydávání dalších časopisů, šli bychom stejně jako BBC s největší pravděpodobností cestou úžeji specializovaných titulů. Rozhodně bychom však při vydávání časopisů do budoucna nechtěli dublovat nabídku vydavatelských domů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.