Deník obsadí republiku
Deník obsadí republiku
Prozatím zřejmě vůbec nejrozsáhlejší “pouliční” podporu pro deníkový titul v České republice spustí 2. dubna regionální noviny sdružené pod jménem Deník. Akce nazvaná “Den s Deníkem” potrvá tři měsíce, tedy do konce letošního června, a vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP) v jejím rámci objede celkem 425 českých a moravských měst. Den s Deníkem paralelně zajistí devět produkčních týmů vydavatelství, což v praxi znamená, že v jeden den bude akce probíhat až v devíti městech republiky.
Po celý den
Produkční týmy obsadí náměstí nebo prostory před nákupními centry v daných městech. Jejich součástí bude hlavní karavan a dva doprovodné vozy. Pro návštěvníky je připravena řada atrakcí a soutěží včetně soutěže o nový automobil. Celkem se bude soutěžit o devět automobilů značky Škoda. Prostory budou vyhrazeny i pro nábor předplatitelů, včetně propagace nového věrnostního motivačního programu Deník Zlaté rybky. Své zastoupení bude mít i nová pravidelná rubrika Deníku “Čtenář reportér”, kterou si sami vytvářejí. Partnery projektu jsou Kofola a Mountfield.
Speciály do schránek
Podstatná bude i předcházející kampaň k této propagační akci. Dva dny před tím, než vypukne, bude do schránek obyvatel příslušného města distribuováno speciální vydání Deníku v rozsahu minimálně osmi stran. Hlavní téma se zaměří na ožehavý problém daného města a na stránkách speciálu ho rozebere. V rámci zábavného dne se pak k němu bude muset vyjádřit odpovědný politik. Deník chce i poté řešení problému sledovat a dotáhnout do konce.
“Chceme tím sdělit, že naše Deníky jsou schopny pomoci řešit lokální problémy, na které celostátní listy nedosáhnou,” zdůvodňuje koordinátor projektu Roman Stolejda.
Nábor předplatitelů
Druhým cílem této podpory má být zvýšení počtu předplatitelů, což má do budoucna vést k navýšení a kontinuálnímu udržení prodaného nákladu. Vydavatelství očekává, že by mu akce mohla přinést až 5 tisíc nových předplatitelů.
Finanční náklady vynaložené na tento typ podpory nejsou údajně z pohledu vydavatelství vyšší, než kdyby se rozhodlo pro dlouhodobější podporu volného prodeje např. formou DVD.
Více změn najednou
Datum 2. dubna si vydavatelství pro zahájení Road Show nevybralo náhodou. Tento den totiž spouští už zmiňovaný věrnostní program Deník Zlaté rybky, kde čtenáři sbírají body a vyměňují je za různé zboží, lístky do kina atp. Od tohoto data zavádí VLP také nové tematické přílohy, představí nový layout a novou podobu internetových stránek.
na čtenáře. Od dubna do června bude Deník projíždět republikou.