Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Deník obsadí republiku

Redakce MAM26. 3. 200728. 6. 2019

Deník obsadí republiku




Prozatím zřejmě vůbec nejrozsáhlejší “pouliční” podporu pro deníkový titul v České republice spustí 2. dubna regionální noviny sdružené pod jménem Deník. Akce nazvaná “Den s Deníkem” potrvá tři měsíce, tedy do konce letošního června, a vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP) v jejím rámci objede celkem 425 českých a moravských měst. Den s Deníkem paralelně zajistí devět produkčních týmů vydavatelství, což v praxi znamená, že v jeden den bude akce probíhat až v devíti městech republiky.


Po celý den


Produkční týmy obsadí náměstí nebo prostory před nákupními centry v daných městech. Jejich součástí bude hlavní karavan a dva doprovodné vozy. Pro návštěvníky je připravena řada atrakcí a soutěží včetně soutěže o nový automobil. Celkem se bude soutěžit o devět automobilů značky Škoda. Prostory budou vyhrazeny i pro nábor předplatitelů, včetně propagace nového věrnostního motivačního programu Deník Zlaté rybky. Své zastoupení bude mít i nová pravidelná rubrika Deníku “Čtenář reportér”, kterou si sami vytvářejí. Partnery projektu jsou Kofola a Mountfield.


Speciály do schránek


Podstatná bude i předcházející kampaň k této propagační akci. Dva dny před tím, než vypukne, bude do schránek obyvatel příslušného města distribuováno speciální vydání Deníku v rozsahu minimálně osmi stran. Hlavní téma se zaměří na ožehavý problém daného města a na stránkách speciálu ho rozebere. V rámci zábavného dne se pak k němu bude muset vyjádřit odpovědný politik. Deník chce i poté řešení problému sledovat a dotáhnout do konce.


“Chceme tím sdělit, že naše Deníky jsou schopny pomoci řešit lokální problémy, na které celostátní listy nedosáhnou,” zdůvodňuje koordinátor projektu Roman Stolejda.


Nábor předplatitelů


Druhým cílem této podpory má být zvýšení počtu předplatitelů, což má do budoucna vést k navýšení a kontinuálnímu udržení prodaného nákladu. Vydavatelství očekává, že by mu akce mohla přinést až 5 tisíc nových předplatitelů.


Finanční náklady vynaložené na tento typ podpory nejsou údajně z pohledu vydavatelství vyšší, než kdyby se rozhodlo pro dlouhodobější podporu volného prodeje např. formou DVD.


Více změn najednou


Datum 2. dubna si vydavatelství pro zahájení Road Show nevybralo náhodou. Tento den totiž spouští už zmiňovaný věrnostní program Deník Zlaté rybky, kde čtenáři sbírají body a vyměňují je za různé zboží, lístky do kina atp. Od tohoto data zavádí VLP také nové tematické přílohy, představí nový layout a novou podobu internetových stránek.


22obr_VLP_kolporter.jpg


na čtenáře. Od dubna do června bude Deník projíždět republikou.

×

ÚOHS snížil pokutu za kartel Billy a Meinla

Starší článek

Podíly ČT1 v únoru byly nejvyšší za posledních 14 měsíců

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více