Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

ČT vstupuje do časopisů

Redakce MAM5. 3. 200728. 6. 2019

22obr_CT+.jpg


V pátek 30. března vyjde první číslo nového programového čtrnáctideníku ČT+. S časopisem přichází veřejnoprávní Česká televize. Segment programových časopisů se tak opět rozšíří, i když způsob distribuce nového čtrnáctideníku se bude odlišovat. Titul bude distribuován na klubové bázi pouze předplatitelům. Podle obchodního ředitele ČT Pavla Krumpára ale ČT uvažuje o tom, že první a druhé číslo půjde v omezeném množství i do volného prodeje.

Česká televize navíc anoncuje výrazné benefity pro předplati-tele. V kampani, která už několik týdnů běží na obrazovkách ČT, slibuje dárky v hodnotě 3 tis. Kč. Výše předplatného představuje 290 Kč do konce roku 2007, což v přepočtu na jedno vydání vychází cca na 16 Kč. Tento model znamená, že časopis ČT+ bude cenově velmi konkurenční stávajícím programovým čtrnáctideníkům. ČT+ bude kromě jiného obsahovat televizní program všech kanálů ČT a TV stanic Nova a Prima. “ČT+ nemá být dalším z programových guidů tak, jak jsou na ně čtenáři zvyklí, a nedá se na něj v tuto chvíli tímto způsobem pohlížet. Jde o rodinný časopis mj. o televizním zákulisí,” vysvětluje Krumpár s tím, že do budoucna není vyloučené rozšíření nabídky stanic.

Konkurence vyčkává

Vydavatelé, kteří mají na trhu programových titulů nejsilnější postavení, tedy Ringier ČR a Astrosat, se zatím nechystají reagovat na nástup nového čtrnáctideníku a cenové ani obsahové úpravy svých titulů nepřipravují.

Zástupci obou vydavatelů ale vznášejí otázky nad financováním projektu. “U veřejnoprávní televize se v souvislosti s používanou kampaní nabízí např. otázka, kdo hradí dárky pro předplatitele. Každopádně se jedná o ,ojedinělou’ formu prezentace klubového časopisu veřejnoprávní televize,” myslí si Dana Vachtlová z Ringieru. Podobně reaguje i ředitelka Astrosatu Alena Černá: “Je překvapivé, že ČT využívá prostředky plynoucí z koncesionářských poplatků na realizaci komerčního projektu,” říká.

Pavel Krumpár ale toto odmítá.“Celý projekt je postaven tak, aby si na sebe vydělal a jeho hospodaření bylo zpočátku minimálně vyrovnané, později ziskové. V žádném případě nepředpokládáme, že bychom časopis dotovali z koncesionářských poplatků. Náklady budou kryty vý-nosy z předplatného, inzerce a Rodinného klubu,” říká.

Svůj klubový časopis nabízela do konce loňského roku také TV Nova, od začátku roku 2007 ale titul nevychází.


 


22obr_krumpar.jpg


Finance na provoz. “Časopis nebude financován z koncesionářských poplatků,” zdůrazňuje Pavel Krumpár.

×

Šéfredaktorem iHNed.cz Daniel Dočekal

Starší článek

Češi na internetu nejvíce stahují filmové hity a porno

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook. Inspiruje i další země

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více