Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Billborec podruhé naděloval

Redakce MAM19. 3. 200728. 6. 2019

Akce, jejímž pořadatelem je společnost outdoor akzent, má mj. za cíl změnit přístup zadavatelů k venkovní reklamě a ukázat její široké kreativní možnosti. Loňské téma “Láska” letos vystřídal “Cirkus život”. Záštitu nad projektem převzala Asociace komunikačních agentur, soupeřit mezi sebou mohli zástupci reklamních agentur, kreativních studií i autoři na volné noze. Hlavní cenu si odnesla práce “Úsměv dělá velké věci” od Lumíra Kajnara z Leo Burnett Advertising, která vsadila na efekt přesahu plochy.

Podmínky jsou zdánlivě jednoduché: Billborcem se stává ten, kdo na zadané téma vytvoří nejlepší návrh plochy v eurobillboardovém formátu. Uzávěrka byla 15. února, z přihlášených projektů se na shortlist dostalo kvinteto motivů (viz box).

V banku plochy a počítač

Nejlepší práce vybírala sedmičlenná porota v čele s managing directorem Leo Burnett Advertising Markem Wrightem. Dále v ní zasedli Kateřina Tvrzová (outdoor akzent), Troy Palmer (Lowe Worldwide), Alex McReynolds (Y & R), Jan Fahoun (Starcom), Braňo Blaze (T.T.V.) a Gabriela Tomanová (Bison & Rose).

Stejně jako loni neskončí celá akce předáním cen vítězům, ale čeká ji praktické pokračování. Trojice nejlepších řešení má slíbenou měsíční kampaň na outdoorových plochách. Vítěz obdržel také nejnovější notebook Macintosh, druhé a třetí místo bylo honorováno iPodem.

Při loňské premiéře soutěže se za vítěznou prací “Rozkaz” od Jakuba Obraze z agentury Klucivespolek umístila díla “Láska=O2” (Jana Vajsová, Unity Graphic Design Group) a “Ega lásce nepřejí” (Lumír Kajnar, Leo Burnett Advertising). sch

Kdo zaujal nejvíce?

Shortlist Billborec 2007

1.místo: Lumír Kajnar (Úsměv dělá velké věci)

2. místo: Jiří Volek, Petr Čech (Smrtka)

3. místo: Jiří Libánský (Ty)

4. místo: Marek Čaniga, Miro Budiš (Klaun)

5. místo: Miroslav Roubíček, Jakub Kolářík (Co vidíš?)

Zdroj: outdoor akzent


24obr_Billborec.jpg
NEJLEPŠĺ V TERÉNU. Podobně jako při loňské premiéře dostali vítězové Billborce i letos k dispozici plochy pro prezentaci své kreativy.

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více