S Buřinkou do práce
Optický klam v podobě autobusu plného postav v buřinkách je v součas-nosti k vidění v českých městech. V kampani na úvěr zdarma, tj. bez úhrady za uzavření smlouvy, se Stavební spořitelna České spořitelny (SS ČS) snaží odlišit nasazením mobilního out-of-home média. “Naším cílem bylo rozšířit komunikační mix o alternativní média, která mají díky své netradiční formě a umístěním lepší šanci zaujmout. Navíc v rámci vybraného kreativní ztvárnění se využití MHD přímo nabízelo. Nápad vychází z televizního spotu, který se snaží vzbudit mánii po úvěrech od Buřinky a přenést tuto ideu i do reálné situa-ce,” uvedla pro M&M Zdenka Blechová z firemní komunikace SS ČS.
Netradičně zase příště
Kampaň probíhá ve velkých českých a moravských městech, např. v Praze, Brně, Ostravě, Plzni nebo Hradci Králové. Speciální samolepící okenní fólie je pro jednotlivé klasické symboly SS ČS omezena formátem 30 x 30 cm. Polep zadního skla, které nese hlavní slogan kampaně – “Za úvěry od Buřinky se teď neplatí” – má rozměry 120 x 60 cm. Pod kampaní jsou podepsány stálí partneři SS ČS v oblasti reklamy, reklamní agentura Young & Rubicam a mediální agentura Mediaedge: cia.
Podobné kreativy v outdooru se Buřinka nevzdává ani napříště. “Nabídka produktu je časově omezena, proto současnou kampaň už nebudeme posilovat. U jiných kampaní ale v budoucnu plánujeme komunikační mix rozšiřovat o netradiční a atraktivní mé-dia či formáty v podobě alternativních médií,” slibuje Zdenka Blechová.
POKRÝVKA HLAVY I ÚVĚR. Umístění polepů na skla autobusů má vyvolávat dojem, že lidé sedící v autobuse mají na hlavě buřinku. V přeneseném významu pak úvěr od Buřinky.