Deníky testují cenově výhodná DVD

5. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Krátce po sobě dostali čtenáři možnost zakoupit v prodejnách tisku filmová DVD spojená s nejčtenějšími celostátními deníky. Mladá fronta Dnes nabídla čtenářům Svěrákův film Obecná škola, a to za pouhých 38 Kč. Prozatím jde o jednoznačně nejlevněji nabízené DVD k jakémukoliv tištěnému titulu. MF Dnes přitom připravuje vydání dalšího úspěšného Svěrákova filmu, oscarového Kolji.
„Nejedná se o ucelenou edici, ale o jeden kvalitní film, který si čtenář může koupit za výhodnou cenu v určitý den ke své MFD. Noviny včetně filmu stojí 49 Kč. Též si čtenář může jako vždy koupit pouze noviny za běžnou cenu,“ přibližuje mluvčí společnosti Mafra Roman Latuske, podle kterého si tento model MF Dnes vyzkoušela vloni na podzim.

Podobně i u Blesku
V polovině minulého týdne se potom nejprodávanější celostátní deník Blesk spojil s filmem Asterix a Obelix. Čtenáři mohli toto DVD zakoupit rovněž za 38 Kč. Vydavatelství Ringier připravilo vydání DVD jednorázově při příležitosti končícího prvního pololetí a s tím souvisejícího vysvědčení.
V obou případech byla DVD vložena pouze do papírového obalu, na kterém byla vytištěna loga zmíněných deníků.

Zlomová cena
Přikládání filmových DVD k titulům už v českém prostředí není žádnou novinkou, dosud se ale omezovalo spíše na časopisy, a to jak magazíny věnované této tematice, tak i k časopisům společenským.
Jako první z deníků se k filmovým DVD přihlásily Lidové noviny s ucelenou edicí „Světový film“, kterou připravují ve spolupráci s Bontonfilmem. V tomto případě ale představuje cena DVD 179 Kč.
V poslední době lze pozorovat tlaky na snižování prodejních cen DVD nosičů. Například od 1. února vychází nový časopis DVD edice, který je s přiloženým DVD v prodeji za 99 Kč.
Pokud budou noviny nabízet DVD kvalitních filmů za cenu 38 Kč častěji a na pravidelné bázi, může to ceny filmových DVD na trhu dále nalomit.
Pro srovnání: specializované magazíny DVDmovie a DVDmag jsou v prodeji se dvěma DVD, a to za 250 Kč, resp. 249 Kč.


 


22obr_DVD-filmy.jpg


Výhodný nákup. MF Dnes přinesla Obecnou školu za 38 Kč, Blesk zareagoval Asterixem a Obelixem za totožnou cenu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.