Zadavatel: IBM
Mediální agentura: MindShare UK
Nosič: OOH
Země: Velká Británie
Popis kampaně: Agentura MindShare Velká Británie připravila pro svého dlouholetého klienta IBM velmi netradiční způsob komunikace jeho značky s mezinárodním tenisovým turnajem ve Wimbledonu. Pro spojení jména IBM s touto prestižní událostí byla mimo jiné využita stanice londýnského metra Southfield. Ta byla v průběhu konání celého turnaje přestavěna do podoby centrálního kurtu, samozřejmě včetně reklamních bannerů IBM, generálního partnera turnaje. V době, kdy celá Británie zažívala tenisové šílenství, si takto obyvatelé Londýna i turisté mohli sami vyzkoušet atmosféru grandslamového turnaje i z pohledu hráčů.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).