Využití významu slova „cool“ v mediální komunikaci

18. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Zadavatel: Candy
Mediální agentura: Mediaedge:cia
Nosič: televize, product placement, internet, SMS, tisk
Země: Francie


22obr_mediamaster.jpg ()Popis kampaně: Protože produkty Candy často bývají součástí bytového zařízení mladé rodiny, bylo klientovi doporučeno zaměřit se na interaktivní komunikaci s tímto segmentem. Kampaň měla být realizována v rámci nižšího rozpočtu, přesto ale přinést růst povědomí a prodeje. Využití pořadu Loft Story (obdoba Big Brother) jako hlavního nosiče všech forem připravených reklamních sdělení a podpory tématu CandyCoolAttitude (kdy slovo „cool“ je použito v obou významech: skvělý i chladný). Součástmi řešení byly interaktivní hra, kamera instalovaná do ledničky Candy v prostředí studia s možností focení přes internet v momentě otevření hráčem, barometr, prezence značky na www stránkách pořadu, v jeho časopise a na POS materiálech.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.