Popis kampaně: Protože produkty Candy často bývají součástí bytového zařízení mladé rodiny, bylo klientovi doporučeno zaměřit se na interaktivní komunikaci s tímto segmentem. Kampaň měla být realizována v rámci nižšího rozpočtu, přesto ale přinést růst povědomí a prodeje. Využití pořadu Loft Story (obdoba Big Brother) jako hlavního nosiče všech forem připravených reklamních sdělení a podpory tématu CandyCoolAttitude (kdy slovo „cool“ je použito v obou významech: skvělý i chladný). Součástmi řešení byly interaktivní hra, kamera instalovaná do ledničky Candy v prostředí studia s možností focení přes internet v momentě otevření hráčem, barometr, prezence značky na www stránkách pořadu, v jeho časopise a na POS materiálech.
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.
Souhlas s cookies
Abychom vám poskytli co nejlepší uživatelský zážitek, používáme na webu cookies pro jeho základní funkce, analytiku a personalizaci reklamy. Používáním webu s tím souhlasíte.
Funkční cookies
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické cookies
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové cookies
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.