Zadavatel: Canderel – Merisant
Mediální agentura: Mediaedge:cia
Nosič: OOH / event
Země: Francie
Popis kampaně: Relaunch sladicího prášku Canderel a podpora pozice Canderelu jako lídra trhu byly hlavním cílem kampaně. Nutné bylo změnit předpokládanou první možnou negativní reakci zákazníka „Canderel nechutná jako opravdový cukr“ na zážitek z vyzkoušení a ochutnání. Pro realizaci byla zvolena neklasická mediální operace, založená na záměru budování primárního dojmu ze značky: „Pouze potěšení je velké“. Vybudováno proto bylo jahodové pole na La Defense v centru Paříže, navázány byly další promoaktivity, podpora lokální outdoorovou kampaní a inzercí v deníku Metro. Úspěšná kampaň si vysloužila i ocenění v měsíčníku Marketing Magazine, kde byla zařazena mezi 10 nejlepších aktivit na neklasických médiích.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).