Jahodové pole: nezbývá než ochutnat

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zadavatel: Canderel – Merisant
Mediální agentura: Mediaedge:cia
Nosič: OOH / event
Země: Francie
Popis kampaně: Relaunch sladicího prášku Canderel a podpora pozice Canderelu jako lídra trhu byly hlavním cílem kampaně. Nutné bylo změnit předpokládanou první možnou negativní reakci zákazníka „Canderel nechutná jako opravdový cukr“ na zážitek z vyzkoušení a ochutnání. Pro realizaci byla zvolena neklasická mediální operace, založená na záměru budování primárního dojmu ze značky: „Pouze potěšení je velké“. Vybudováno proto bylo jahodové pole na La Defense v centru Paříže, navázány byly další promoaktivity, podpora lokální outdoorovou kampaní a inzercí v deníku Metro. Úspěšná kampaň si vysloužila i ocenění v měsíčníku Marketing Magazine, kde byla zařazena mezi 10 nejlepších aktivit na neklasických médiích.


21obr_mediamaster.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.