Co umějí chytré mapy?

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK50: Co umějí chytré mapy?
Alternativou k dražším variantám navigačních přístrojů pevně zabudovaných v palubní desce automobilu chtějí být navigační software SmartMaps pro kapesní počítače s operačním systémem Pocket PC – Windows Mobile. Tuzemská firma Plan studio nabízí vedle podrobné automapy ČR i cykloturistickou mapu (obě v měřítku 1:100 000) a plány všech krajských měst. K dispozici jsou rovněž turistické mapy různých regionů ČR v měřítku 1:50 000. Prodej těchto řešení zajišťuje v sekci PDA produktů (http://ib.ihned.cz/pda/) projekt iHNed.cz divize Economia Online (EOL) společnosti Economia. „Letos bychom chtěli dosáhnout obratu z prodeje těchto produktů ve výši 280 tisíc korun,“ uvedla pro M&M obchodní manažerka EOL Simona Davídková. Cena kompletu PDA, GPS a SmartMaps se podle ní pohybuje okolo patnácti tisíc korun, majitele PDA vyjde ještě levněji.
SmartMaps jsou určeny pro širokou škálu kapesních počítačů. K jejich maximálnímu využití jako alternativní navigace do auta či na kolo je třeba GPS přístroj komunikující s PDA. Propojit je lze formou klasického sériového rozhraní či moderní bezdrátové technologie BlueTooth. SmartMaps obsahuje mj. vektory jako podklad pro vyhledání tras. Umožňuje hledání nejrychlejšího, nejkratšího či ekonomického silničního spojení.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.