Vydavatelství Europress se po významném realunchi svého titulu Žena a život rozhodlo i k obměně magazínu Tina, dalšího tradičního titulu z portfolia tohoto vydavatelského domu. Tentokrát ale nezůstává „jen“ u obsahových a grafických změn, Tina se mění také – a především – cenově, když se z kategorie „střední“ posouvá do kategorie „nejlevnější“. „V posledních dvou letech příchodem nové konkurence a cenové války v segmentu nejlevnějších ženských titulů se Tina dostala se svou cenou 18 Kč do pozice ,nejdražší z nejlevněších‘,“ říká ke změně jednatel vydavatelství Jaromír Skopalík. Tina se bude nově prodávat za pouhých 10 Kč.
Tímto krokem se tak počet titulů v ultralevném segmentu po několikaměsíční odmlce dále rozšiřuje a bude proto zajímavé sledovat, jak na krok Tiny zareagují její konkurenti. M&M již dříve avizoval, že vydavatelé mají v úmyslu ultralevné časopisy dále zavádět. Novým trendem by však bylo, pokud by se do tohoto segmentu začaly výrazněji stahovat časopisy, které v současnosti vycházejí za „standardní“ ceny. I když takové případy se už také vyskytly: Jackie vloni v létě snížila cenu z 19,90 Kč na 9,90 Kč, dnes se ale prodává za 14,90 Kč. Také relaunch Haliny přinesl snížení prodejní ceny na 7 Kč. mav
Relaunch. Printová inzerce a TV kampaň na Nově a Primě podpoří uvedení nové podoby magazínu Tina.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).