Zadavatel: Eurotel Praha
Kampaň: Eurotel Live!
Mediální agentura: Starcom Worldwide Praha
Nosič: internet
Popis kampaně: Tento zcela nový, nestandardní a na internetu ještě nepoužitý reklamní formát vychází z dnes již běžné „pásky“ přes tištěné tituly. V elektronické podobě se však naskýtají širší možnosti interakce s uživatelem. Na pásce, která se přes obsah serveru objeví na cca 8 vteřin, jsou odkazy na jednotlivé produkty nebo služby s možností prokliku buď přímo na pásku, nebo na nůžky, které ji po kliku s krátkým zvukem přestřihnou. Nechybí ani křížek sloužící k zavření celé pásky. V průběhu 13. týdne byl eBelt poprvé realizován agenturou SMG IP na serverech Novinky, iDnes, Lidovky a Mobil.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).