Nestandardní páska na internetu

5. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zadavatel: Eurotel Praha
Kampaň: Eurotel Live!
Mediální agentura: Starcom Worldwide Praha
Nosič: internet

Popis kampaně:
Tento zcela nový, nestandardní a na internetu ještě nepoužitý reklamní formát vychází z dnes již běžné „pásky“ přes tištěné tituly. V elektronické podobě se však naskýtají širší možnosti interakce s uživatelem. Na pásce, která se přes obsah serveru objeví na cca 8 vteřin, jsou odkazy na jednotlivé produkty nebo služby s možností prokliku buď přímo na pásku, nebo na nůžky, které ji po kliku s krátkým zvukem přestřihnou. Nechybí ani křížek sloužící k zavření celé pásky. V průběhu 13. týdne byl eBelt poprvé realizován agenturou SMG IP na serverech Novinky, iDnes, Lidovky a Mobil.


23_mediamaster.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.