Všude, kam se podíváte

29. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Zadavatel: Eurotel Praha
Mediální agentura: Starcom Worldwide Praha
Kreativní agentura: Leo Burnett Advertising Praha
Nosič: OOH – samolepicí Post-it

26_media master1.jpg ()


26_media master2.jpg ()


26_media master3.jpg ()


26_media master4.jpg ()


26_media master5.jpg ()

Popis kampaně:
V těchto dnech se naskytne Pražanům cestujícím městskou hromadnou dopravou nezvyklý pohled na mnoho stanic v centru města. Jsou totiž olepeny vzkazy, které tam pověsily různé fiktivní osoby. Stejné vzkazy naleznou také zákazníci restaurací na toaletách. Žluté, všem dobře známé papírky jsou součástí komunikace nové služby společnosti Eurotel – Eurotel Live!, která nabízí více možností, jak využít svůj mobil. Velmi kreativní nápad vzbuzuje příznivé ohlasy jak u profesionální, tak i laické veřejnosti.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení