A zase ta plachta…

8. 3. 2004 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zadavatel: Banca Mediolanum Itálie
Mediální agentura: Starcom Worldwide Milano
Nosič: Konstrukce s plachtou

Popis kampaně:
V minulosti jsme již mnohokrát ukázali, jak je možné využít plachty v kontextu s okolím. Italská pobočka společnosti Starcom Worldwide posunula hranice ještě dál. Při rekonstrukci historické památky vyrobila pevnou konstrukci, na níž bylo vyobrazeno průčelí opravovaného chrámu. Tato konstrukce potom byla využita i pro upevnění plachty s vizuálem.


23_mediamaster.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.