Nepřehlédnutelná plachta

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zadavatel: Eurotel Praha
Kampaň: Image – Dům U Hybernů
Nosič: Plachta
Mediální agentura: Starcom Worldwide
Agentura:
Leo Burnett Advertising

Popis kampaně:
Médium a vizuál může také velmi dobře pracovat v kontextu se svým okolím. V minulém roce jsme na tomto místě zveřejnili několik velmi dobrých ukázek ze zahraničí. Ta dnešní je však z domácího prostředí. Společnost Eurotel, která je mimo jiné významným partnerem mnoha hudebních událostí všech žánrů, se rozhodla pojmout vizuál na velmi exponovaném místě velmi netradičně. Plachta v zásadě zobrazuje průčelí Domu U Hybernů.


20_media master.jpg ()


20_media master1.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.