Vánoce a kladívko

22. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zadavatel: Eurotel Praha
Kampaň: Vánoce
Mediální agentura: Starcom Worldwide
Nosič: OOH (samolepky)


Popis kampaně:
V těchto dnech vrcholí vánoční kampaň společnosti Eurotel. Popisuje nutnost zajištění pohodlného vstupu do domu pro Ježíška, který zhmotní a pod stromeček umístí naše přání. Pro přípravu takového vchodu je zapotřebí také nářadí. Do nového programového titulu TV Duel vložil Eurotel kladívko, které bude jistě velmi užitečné.


21_media master.jpg ()


21_media master1.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.