Čas reformy

15. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kralování systému G-Wert i všech jeho odnoží se zdá být u konce. Nastoupit by měl nový nástroj založený na počtu denních kontaktů pasanta s médiem. Tajuplně vypočítávaný, a proto i částečně neprůhledný G-Wert přivedla na německý trh začátkem 90. let společnost GfK. Údaj o počtu lidí vybavujících si motiv reklamního sdělení bylo po dlouhou dobu respektovanou outdoorovou měnou, postupně však trhu začaly vadit výkyvy zjištěné opakovanými měřeními.

Shoda na změně
Provozovatelé médií a agentury pověřili Institut pro výzkum trhu ve Frauenhofu, aby na základě dosud zjištěných údajů o dopravních frekvencích a pohybech lidí vypracoval tzv. frekvenční atlas veškerých německých komunikací v městech nad 100 tisíc obyvatel. Pracovní název nové měny zní „Tagesblickkontakte“ (denní optické kontakty).

Nový tendr na dohled
GfK již dále nemá být pověřena zjišťováním charakteristik jednotlivých ploch. Provozovatelé ploch hodlají v rámci snahy o získání kvalitnějších dat vybrat nový subjekt podle vlastního uvážení. „Data by tak měla být podstatně aktuálnější,“ je přesvědčen ředitel Ströer Out-of-Home Media Udo Müller. I uvedené řešení je přitom považováno za provizorní, koncem roku 2006 by měla být spuštěna elektronická mediální analýza outdooru.
Zpracováno podle Werben & Verkaufen.


30_1mm51.jpg ()
S novým impulsem. Postihne inovované měření outdooru v Německu i podobná kreativní řešení?

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.