Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Jak na EU?

Redakce MAM24. 11. 200328. 6. 2019

TITULEK: Jak na EU?

Od začátku října je podle rozhodnutí Evropského parlamentu povinné označovat cigaretové krabičky texty varujícími před kouřením. Vše navíc provedeno tučným písmem a na ploše ne menší než 30 % přední a 40 % zadní strany cigaretové krabičky. To, že občas dochází k přelepení části varovných nápisů zdaňovací páskou, už komisaře příliš netrápí a žádnou legislativní smyčku pro tento případ nepřichystali.

MEZITITULEK: Využitá mezera
Společnost Wrapsy Vermarktungs (WV) tento nedostatek využila a nabízí tento prostor mj. jako reklamní plochu. Jde o malé, přes krabičku ohnuté papírové informační schránky, které překrývají jen příslušné varování,
nikoli design z dílny výrobce. Podle vyjádření zástupců WV jde novinka na dračku a dosud se prodalo již 2,4 milionu kusů takto upravených krabiček. Zadavatelé reklamy se rekrutují především z řad regionálních prodejců automobilů, provozovatelů loterií a kulturních zařízení jako např. galerie. Široké je také využití při marketingových prezentacích, kde se krabičky s reklamou rozdávají veřejnosti.

MEZITITULEK: S akceptací není problém
Při objednávce vyšší než 10 tisíc krabiček účtují ve WV zadavateli cenu mezi 15 až 30 eurocenty. Investice by se však měla vyplatit. Kromě toho, že krabičku bere několikrát do ruky sám její majitel, je na očích také jeho známým, kterým z ní nabízí. Ve spolupráci s institutem AGEMAS (Arbeitsgemeinschaft für Markt und Meinungsforschung) bylo zjištěno, že CPT (cena za 1000 zásahů) se může pohybovat okolo hranice 0,69 eurocentů.
Vlídnému přijetí ze strany kuřáků nahrává i fakt, že přes 50 % Němců vnímá regulovanou úpravu krabiček jako “hnusnou” a příkazy EU v tomto směru za “mentorování”. Z více než čtyřtisícového vzorku respondentů nepřišla dosud nadpoloviční většina na chuť zvětšenému formátu varování proti kouření a jeho nahrazení reklamou vítají. V ještě konzervativnější Velké Británii uvažuje takto podle srovnatelných statistik dokonce 71 % dotázaných.
Zpracováno podle Media und Marketing.

×

Na Slovensku nevznikne nové Rádio Hey, ani Fontána, ožijí Rebeca a Tatry

Starší článek

Lauder získal významný podíl v izraelské televizi Channel 10

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Unie vydavatelů varuje před jednostrannými smlouvami s Google

Už i v Česku vydavatelé jednají s Googlem o členství v projektu Google News Showcase. Upozornil na to server Lupa.cz, který…
23. 2. 202124. 2. 2021
Média

Život během pandemie. Český rozhlas Plus přichází s novou dokumentární sérií

Český rozhlas Plus nabídne posluchačům od pondělí 22. do soboty 27. února nový dokumentární cyklus s názvem Život během pandemie.
22. 2. 202122. 2. 2021
Marketing

Firmy netuší, kde se jejich značka objevuje

Podle Romana Čihalíka, zakladatele spolku Nelež, dezinformace poškozují ekonomiku a byznys společností. Profesionálové by se měli na etickou reklamu…
20. 2. 202121. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více