Seznam na Seznamu

19. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou podobu vyhledávací katalogové služby Seznam.cz představil šéf portálu Ivo Lukačovič.
n Martin Schreier
Co bylo impulsem spuštění nové sekce?
Při analýze hledaných slov jsme si v minulosti všimli, že cílem asi třetiny hledajících jsou ve finále firmy. Síla nové služby tak bude hlavně v zobrazení detailního portrétu firem a především v tom, že v katalogu budou zastoupeny i subjekty bez vlastních WWW stránek. Pro začátek nebudeme konkurovat Zlatým stránkám v počtu subjektů. Informace o firmě v našem katalogu však bude daleko kvalitnější.
V dlouhodobějším horizontu ale tato ambice bezesporu je?
Co do počtu firem bychom rádi nabídli stejnou šíři informací jako Zlaté stránky asi do roka. Negarantované umístění v katalogu je pro firmu zdarma, cena za nadstandardní zápis firmy je 2000 korun ročně.
Kolik společností by měl katalog zahrnovat?
Nyní obsahuje asi 140 tisíc položek a v době červnového spuštění to bude přes 150 tisíc firem.
V jakém intervalu budete reagovat na případně vzniklé změny ve firemních údajích?
My sami budeme ověřovat pravdivost údajů jednou ročně. Firma si však své údaje může aktualizovat a měnit několikrát ročně.
Na jaká média budete především spoléhat v kampani na nové služby?
Pilířem budou televize a rozhlas. V březnu jsme docílili téměř 2,25 milionu unikátních uživatelů a myslím, že je namístě spustit kampaň úměrnou tomuto významu.
Využije internetová část kampaně i prostor na konkurenčních serverech?
Seznam.cz používá 80 % uživatelů českého internetu. Snažit se oslovit zbylých 20 % prostřednictvím reklamy na konkurenčních službách by pro nás nebylo efektivní. n
Firmy v detailu. Ke každému subjektu patří kontakt, popis činnosti, mapka, otevírací doba, popř. fotografie z prostředí firmy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení