Media master

7. 4. 2003 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Co dokážou média ve spojení s architekturou

Zadavatel: Quam Deutschland
Mediální agentura: tkm Starcom Deutschland
Kampaň: Quam — otevírání obchodu
Nosič: architektonicky zajímavé budovy
Popis kampaně: Provozovatel mobilní sítě — německý Quam — použil pro otevírání nových obchodních míst spojení promítání a zajímavé architektury. Obrázky pocházejí z Mnichova, kde se to zajímavými budovami jenom hemží. Ačkoliv dochází pouze ke komunikaci otevření obchodů, přesto kombinace použitých technologií a médií zajišťuje imageové působení — volbou budov s určitým architektonickým charakterem. n red




Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.