Jde o peníze a efektivitu

24. 3. 2003 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jeden z největších domácích alternativních operátorů Czech On Line nahradil v minulých dnech původní značku určenou pro firemní zákazníky novým brandem, který vychází z názvu společnosti Czech On Line.
Současně mění logo a spouští i kampaň na podporu nové hlasové služby COL Voice Easy. Na podrobnosti se M&M zeptal sales & marketing directora společnosti Miroslava Heráně.
Můžete prozradit celkovou výši investic do komunikace nového názvu, loga i služby?
S ohledem na to, že se jedná o korporátní rebranding, je cílová skupina poměrně úzká. Komunikace je zaměřena především na opinion leadery ve středně velkých a velkých firmách, vlastníky a finanční a obchodní ředitele. Důležité je pro nás vnímání značky v této skupině a z toho důvodu nejsou příslušné náklady tak vysoké jako v případě změny nějaké známé rezidenční značky nebo služby mobilního operátora, kde zásah musí být mimořádně velký. Nyní běží tzv. uváděcí kampaň, kde hodláme dosáhnout poměrně vysokého zásahu, aby cílová skupina byla kontaktována a postřehla existenci nového brandu. Do celkových nákladů je dále nutné započítat i následnou připomínajicí, tzv. reminder-kampaň, s jejímž spuštěním počítáme přibližně v druhé polovině letošního roku.
Na čem staví hlavní slogan, motto, popř. vizualizace kampaně? Co chcete cílové skupině sdělit?
Nová kampaň v sobě spojuje hlasové služby založené na pevné volbě operátora a nový brand. Nadpisy kampaně hlásají, že v této oblasti jde opravdu o peníze a výrazné zefektivnění hlasových, internetových a dalších služeb. Dáváme na vědomí, že chceme být cenově zajímaví a stavíme na individuálním řešení. Otevřeně tedy hovoříme o tom, že jsme dobrým partnerem, ale neuchylujeme se přitom k obvyklým frázím a klišé. Hlavním důvodem pro změnu značky bylo zjednodušení komunikace se zákazníkem a zefektivnění marketingové komunikace.
Ve kterých médiích kampaň proběhne? Můžete udat poměr např. mezi deníky, časopisy, internetem a dalšími?
Klíčové jsou celorepublikové deníky a rozhlasové spoty, jež od druhé poloviny dubna poběží na ČRo1 před každými zprávami. V neposlední řadě cílíme na případné klienty i pomocí vytipovaných magazínů. Internetová reklama se na celkovém mediamixu podílí také nezanedbatelným podílem. Venkovní reklamu jsme v tomto případě nepoužili.
Počítáte v souvislosti s kampaní také se zvýšením návštěvnosti serveru col.cz?
Ano, naším záměrem je přivést klienty na naše webové stránky, kde jsme umístili on-line registrační formulář a kalkulátor úspor služby COL Voice Easy, která umožňuje ušetřit na místních, dálkových i mezinárodních odchozích hovorech včetně volání do mobilních sítí. Zákazník tedy opravdu veškeré informace získá přímo na stránkách www.col.cz.
Od konce loňského roku spolupracujete v oblasti reklamy s agenturou Tanagra. Jaké z tohoto spojení máte zatím pocity a jaké jsou výsledky této spolupráce?
Máme zatím ze spolupráce velice dobré pocity a utvrzuje nás v tom i konečná podoba nového loga, jež pochází právě z dílny této agentury.
Troufnete si odhadnout vývoj dalšího soupeření a výši tržních podílů v oblasti dial-upových připojení s Českým Telecomem (Internet On Line) a dalšími operátory?
Czech On Line již nyní je největším poskytovatelem dial up připojení v ČR. Zejména v údajích o počtu minut strávených na síti je rozdíl markantní. n sch

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.