Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Zájmem vydavatelů musí být prodej!

Redakce MAM24. 2. 200328. 6. 2019

Dívám-li se na současnou situaci v oblasti distribuce očima zástupce vydavatele – nakladatelství Burda Praha, musím konstatovat, že se vážná situace, trvající od října loňského roku, neustále vyhrocuje. V době, kdy by vydavatelé očekávali neustálé zlepšování distribučních služeb, se řeší základní otázka, a to, zda se časopisy vůbec dostanou ke čtenáři.

Pokud se podíváme na postoj Burdy Praha, je jednoznačný – Burda Praha nechce ztratit ani jediný dosud prodaný výtisk jakéhokoliv titulu z produkce nakladatelství Burda. V žádném případě nevěřím, že jedna či druhá distribuční společnost je schopna 100% nahradit prodeje druhé firmy. A samozřejmě výše prodaného nákladu ovlivňuje čtenost každého titulu a se čteností souvisejí inzertní výkony nakladatelství a s inzertními výkony nakladatelství souvisejí nejstrategičtější příjmy společnosti jako celku atd.

Vydavatel sleduje především své cíle
Jak máme vysvětlit čtenáři, že nemůže sehnat ve svých obvyklých stáncích například Svět ženy, v současné době prodávaný v množství téměř 300 tisíc výtisků? Jak vysvětlíme inzertní agentuře náhlý pokles prodeje, potažmo čtenosti určitého časopisu? Pro mě z toho vyplývá jediný závěr. Tak dlouho, pokud bude na trhu existovat několik distribučních společností a tyto budou své služby poskytovat kvalitně a spolehlivě a budou solventním partnerem, který včas vypořádá své závazky, tak dlouho budou časopisy Burdy Praha přes tyto distribuční společnosti rozšiřovány.
Všem měřit stejný metrem
Pevně věřím, že akcionáři-vydavatelé PNS jsou si vědomi své dvojaké role – vydavatele a distributora, a učiní vše pro to, aby distribuční služby byly objektivní pro všechny vydavatele, nejen akcionáře PNS, a aby časopisy neustále nehrály roli toho druhého, tj. nebyly preferovány jen a jen deníky.
Osobně věřím, že nastane klid zbraní a s tím i situace, která bude přijatelná a akceptovatelná pro všechny, tj. pro distributory, vydavatele a konzumenty.

Patrik Tomšů,
ředitel distribuce vydavatelství Burda Praha


Zavřít reklamu

Závod o prvenství ve spuštění ADSL vyhrál SkyNet

Starší článek

Computer Press představí nový časopis o počítačích

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Kellogg Company

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.