Kreativiní billboardy
Zadavatel: Eurotel Praha
Mediální agentura: Starcom Worldwide Praha
Agentura: Leo Burnett Advertising
Idea: Team Starcom Worldwide Praha, Leo Burnett
Kampaň: Dobíjení předplacené karty
Nosič: billboardy
Popis kampaně: Launch nové kampaně, která komunikovala možnost dobíjení předplacené karty pomocí služby GSM banking. Hlavní výhodou této služby bylo dobití karty nejenom na jakémkoliv místě, ale také velmi rychle. Majitel mobilního telefonu s aktivovanou službou GSM banking tedy není rušen kupováním dobíjecích karet a posíláním aktivačních čísel.
Idea kreativního použití billboardů je založena právě na této tezi: „Nyní vás již nic nemusí rušit.“ Průhledný nosič, na němž je pouze tento claim, umožňuje nerušený průhled do krajiny a tím tuto tezi podporuje. n red
Podobné zprávy


Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi


Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL


Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

