Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Přijíždí showtruck, nový marketingový nástroj Stratosféry

Redakce MAM6. 1. 200328. 6. 2019

Nový marketingový nástroj, tzv. showtruck, loni úspěšně otestovalo vydavatelství Stratosféra. Letos jeho využití hodlá rozšířit.

n Martina Vojtěchovská
Ve snaze o rozšíření a posílení pozice svých tištěných titulů, chcete-li značek, vydavatelé používají různé způsoby, jak stávající čtenáře přesvědčit o správné volbě a nové čtenáře oslovit. Na české poměry s nezvyklým marketingovým nástrojem začalo v loňském roce pracovat vydavatelství Stratosféra. Loni v srpnu vyjela Stratosféra poprvé se svým showtruckem, tedy tahačem s třínápravovým návěsem s výklopnými pódii o celkové ploše více než 50 metrů čtverečních a s přehlídkovým molem o délce 10 metrů. Pódia jsou dimenzována na hmotnost velké skupiny lidí a lze na ně také umístit až dva osobní automobily. Součástí showtrucku je i profesionální zvuková a světelná aparatura. Molo je pak možné využít například pro módní přehlídky. „Posláním showtrucku je prohloubení povědomí o titulech Stratosféry, oslovení vybrané cílové skupiny netradiční formou a pomoc našim obchodním parterům při propagaci jejich produktů,“ potvrzuje Robert Španěl, marketingový ředitel Stratosféry.
Akce showtrucku jsou pořádány jak ve vlastní produkci Stratosféry, tak ve spolupráci s pořadateli jiných akcí. Jsou určeny k propagaci všech titulů vydavatelství a produktů jeho obchodních partnerů. Hlavním kritériem výběru lokality a typu akce je potenciální koncentrace osob z vybrané cílové skupiny. Loni se akce konaly například v Brně, Praze, Ostravě, Liberci a Pardubicích a v průměru jednu show navštívilo 600 až 900 diváků.
„Hlavním cílem programu na showtrucku je vhodná prezentace časopisu a jeho obsahu s vazbami na produkty partnerů. Každá jednotlivá akce je koncipována zábavnou a pro diváky co nejpřijatelnější formou,“ říká k programu showtrucku Robert Španěl. Tituly Stratosféry jsou stejně tak jako produkty obchodních partnerů v rámci akce propagovány pomocí různých nástrojů — slovně, samplingem, reklamními plochami přímo na trucku, doprovodnými kulisami či vystavenými produkty. Součástí propagace jsou i akční prezentace produktů, jež jsou zajišťovány například soutěžemi, módními přehlídkami nebo předvedením funkčnosti produktů.
V loňském roce Stratosféra realizovala prvních deset akcí, které považovala za zkušební provoz. Protože se již během testování setkala s příznivým ohlasem publika i inzertních klientů, rozhodla se na letošní rok naplánovat více než 50 akcí. Sezona showtrucku trvá od jara do podzimu, první akce tak letos odstartuje v polovině března v Liberci. n
Dorazil showtruck. Stratosféra v letošním roce zařadí do promo aktivit speciální truck určený k propagaci svých titulů.



Zavřít reklamu

Helena Vondráčková obsadila první místo hitparády prodeje CD

Starší článek

Společnost Corpus Solutions, a. s., slaví 10. výročí působení na tuzemském trhu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

TV sledovanost bude opět měřit Nielsen Admosphere. Vyhrála vleklý tendr

Tendr na Asociace televizních organizací (ATO) na realizaci crossplatformního měření sledovanosti televizního vysílání v České republice v dalším pětiletém…
29. 6. 202229. 6. 2022
Média

Twitter představil Notes a oznámil spolupráci se Shopify

Online prodejci, kteří používají Shopify, tak budou moci na svém profilu na Twitteru zobrazit až 50 položek k prodeji v automaticky aktualizovaných seznamech.
29. 6. 202229. 6. 2022
Média

Stát kolem dezinformací opatrně přešlapuje

Vypnutí dezinformačních webů po ruské invazi na Ukrajinu bylo oprávněně, v Česku ale chybí vůle používat ve vztahu k online prostředí stávající zákony a…
28. 6. 202229. 6. 2022
Média

Předseda správní rady NFNZ Richter odstupuje. Nahradí ho Kučera

Tomáš Richter odstupuje z funkce předsedy správní rady Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky. Reaguje tak na vyhlášení prezidentské volby a svoji aktivní…
28. 6. 202228. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.