Billboardy neumějí smrtelné sevření

6. 1. 2003 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Společnost TSR získala exkluzivitu na provozování venkovní reklamy v síti stanic Benzina. Na podrobnosti jsme se ptali Josefa Veselého, spolumajitele firmy.
Kdo by měl být typickým zadavatelem?
Ti, kteří chtějí oslovit motoristy a jejich spolujezdce.
Rozhodli jste se pro reklamu postavenou na otočných lamelových roštech. Proč?
Víme, jaká situace v outdooru vládne. Obecný rostoucí nezájem klientů a především „obecenstva“ je zcela zjevný. A proto jsme přemýšleli o dalších možnostech. Podle našeho názoru reklama v této oblasti touží po kvalitě, po zjednodušení. Měla by se vrátit k původnímu poslání. U čerpacích stanic se naše obecenstvo nejen zastaví, ale i rozhlédne a vidí tak naše reklamní médium na plastovém návleku s displejem, potom si všimne pohybující se lamely a „zakopne“ o naši podlahovou grafiku před vstupem do obchodu čerpací stanice. Sami pro sebe tomu říkáme „smrtelné sevření“.
A proč síť stanic společnosti Benzina?
Má jednoznačně největší počet čerpacích stanic v České republice, největší počet pistolí. A Benzinou jsme pouze začali.
Jaký je časový plán osazování nosičů?
Pokud jde o otočné trojboké lamely, postupujeme tak, že instalujeme po 20 lamelách na vybraných čerpacích stanicích.
Budete nabízet otočné panely spolu s dalšími nosiči?
Nabízíme v „balíčku“ lamely, plastové návleky s displeji, podlahovou grafiku, rámečky na WC, polep skleněných výplní shopů, menší přenosné „totemy“ na příjezdu a odjezdu, připravujeme i rozšíření o reklamní odpadkové koše a další média.
Můžete uvést cenovou politiku?
Cena je vždy otázkou spokojenosti všech zúčastněných stran. Být konkrétnější znamená vítězit u jednoho a u ostatních si podřezávat větev.
Provozujete nosiče sami?
Spolupracujeme s firmou NCM – marketingovým odborníkem, a ta je zas členem světové sítě EBC.
Jaká je doba návratnosti vynaložené investice?
Jeden rok. V ideálním případě. 
pda
Smrtelné sevření. Firma TSR získala síť stanic Benzina a slibuje, že reklama bude v tomto prostředí všude, kam se podíváte.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.