Billboardy neumějí smrtelné sevření
Společnost TSR získala exkluzivitu na provozování venkovní reklamy v síti stanic Benzina. Na podrobnosti jsme se ptali Josefa Veselého, spolumajitele firmy.
Kdo by měl být typickým zadavatelem?
Ti, kteří chtějí oslovit motoristy a jejich spolujezdce.
Rozhodli jste se pro reklamu postavenou na otočných lamelových roštech. Proč?
Víme, jaká situace v outdooru vládne. Obecný rostoucí nezájem klientů a především „obecenstva“ je zcela zjevný. A proto jsme přemýšleli o dalších možnostech. Podle našeho názoru reklama v této oblasti touží po kvalitě, po zjednodušení. Měla by se vrátit k původnímu poslání. U čerpacích stanic se naše obecenstvo nejen zastaví, ale i rozhlédne a vidí tak naše reklamní médium na plastovém návleku s displejem, potom si všimne pohybující se lamely a „zakopne“ o naši podlahovou grafiku před vstupem do obchodu čerpací stanice. Sami pro sebe tomu říkáme „smrtelné sevření“.
A proč síť stanic společnosti Benzina?
Má jednoznačně největší počet čerpacích stanic v České republice, největší počet pistolí. A Benzinou jsme pouze začali.
Jaký je časový plán osazování nosičů?
Pokud jde o otočné trojboké lamely, postupujeme tak, že instalujeme po 20 lamelách na vybraných čerpacích stanicích.
Budete nabízet otočné panely spolu s dalšími nosiči?
Nabízíme v „balíčku“ lamely, plastové návleky s displeji, podlahovou grafiku, rámečky na WC, polep skleněných výplní shopů, menší přenosné „totemy“ na příjezdu a odjezdu, připravujeme i rozšíření o reklamní odpadkové koše a další média.
Můžete uvést cenovou politiku?
Cena je vždy otázkou spokojenosti všech zúčastněných stran. Být konkrétnější znamená vítězit u jednoho a u ostatních si podřezávat větev.
Provozujete nosiče sami?
Spolupracujeme s firmou NCM – marketingovým odborníkem, a ta je zas členem světové sítě EBC.
Jaká je doba návratnosti vynaložené investice?
Jeden rok. V ideálním případě.
pda
Smrtelné sevření. Firma TSR získala síť stanic Benzina a slibuje, že reklama bude v tomto prostředí všude, kam se podíváte.
Podobné zprávy


Canal+ Sport bude i na T-Mobile TV, Digi Slovakia a Slovak Telekom


Reddit a Aleph navazují partnerství, sociální síť na českém trhu zastoupí Httpool


Podzimní program na Primě přinese tři nové seriály: Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy

