Cílem projektu „Nejsem na odpis - boj za úhradu moderní léčby“ je umožnit pacientkám s metastatickou rakovinou prsu dostupnost moderní léčby, která rozhoduje o kvalitě i délce jejich zbývajícího života. Projekt získal kromě ceny pro Absolutního vítěze i první místo v kategorii Farmacie, zdravotnický sektor a druhé místo v kategorii Sólokapr/Media placement. Agentura ADison bodovala v konkurenci dalších sto dvacet tři soutěžících, kteří podali celkem dvě stě padesát jedna přihlášek do dvaceti dvou kategorií. Kompletní výsledky naleznete na webu APRA.

reklama
reklama

Letošní ročník soutěže předávání ceny LEMUR byl v mnohém přelomový. „Dosavadní název soutěže, který byl mezi odborníky na public relations a marketing známý jako Česká cena za Public Relations, se změnil na LEMUR – Česká cena za Public Relations,“ říká k letošnímu ročníku soutěže Patrik Schober, předseda Výkonné rady Asociace Public Relations Agentur (APRA). Další novinkou tohoto ročníku bylo i nové místo, kde se slavnostní večer uskutečnil. „Po mnoha letech se vyhlášení vítězů stěhuje do nového prostoru, Centra současného umění DOX v pražských Holešovicích. Ten nabízí větší kapacitu a také velkolepější formát slavnostního večera,“ doplňuje Schober.

Ocenění za přínos oboru Public Relations udělila APRA Václavu Pavelkovi, se kterým si budete moci již v pondělním tištěném čísle MAMu přečíst obsáhlý rozhovor. „Václav Pavelka je jedním z průkopníků moderního PR u nás. V oblasti public relations působí od roku 1993. Je specialistou na tvorbu strategií, krizovou komunikaci a budování vztahů s veřejnou správou. V letech 1996–2011 byl členem Výkonné rady profesní asociace APRA, z toho čtyři roky jejím předsedou. „V této roli se významně podílel na formování profesních a etických standardů oboru PR v České republice,“ komentuje udělení ceny Michal Hoblík, člen Výkonné rady APRA.

Z PR agentur bodovala nejvíce Ogilvy s deseti oceněními, o druhou příčku se dělí agentury a Bison & Rose a Ewing Public Relations s šesti umístěními, těsně následovány agenturou AMI Communications s pěti trofejemi.

K nejvíce obsazeným kategoriím letošního ročníku patřily Business to Consumer (25 projektů), Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů) a Sólokapr/Media placement (17 projektů). Vzhledem k počtu projektů bylo sestaveno 7 hodnotících komisí složených z odborníků na Public Relations a komunikaci z agentur, firem a státních a neziskových organizací. Porotci hodnotili projekty přihlášené do jednotlivých kategorií ve třech kolech.

reklama