Celkem bylo letos rozdáno 41 cen v 18 kategoriích. Nejvíce ocenění posbíraly Follow Bubble (6 cen) a Boomerang Communication (5). Agentura Follow Bubble zvítězila v hlavních kategoriích Nejlepší contentová strategie za práci pro značku Tchibo (s ní získala i první místo v kategorii Nejlepší online magazín) a Nejlepší distribuce firemního obsahu s projektem Rozhýbaný Mekáč pro McDonald´s. Dále pak obdržela zlato za nejlepší Instagram pro Philips a ještě dvě stříbra za Nejlepší video a Nejlepší social media kampaň, obojí pro značku McDonald´s.

reklama
reklama

Druhým nejúspěšnějším finalistou je Boomerang Communication. Společnost si odnesla zlato v kategoriích B2B i B2C časopisy, které vytvořila pro značky Active Radio a Porsche, i v kategoriích Jednorázová média – Noviny a Brožura, kde uspěla s pracemi pro Škoda Auto a Asahi Breweries. Získala ještě také stříbro v sekci Online magazín za koncept pro ČSOB.

Se svými projekty posbíraly tři ocenění České dráhy, po dvou cenách získaly agentury Elite Solutions, Konektor Social (zlato v kategorii Nejlepší contentová strategie pro Strabag), Fragile media, Salt&Pepper Agency s klientem Makro a Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism.

Kompletní výsledky soutěže Fénix content marketing

OFFLINE KATEGORIE

B2B časopisy     

1. Active Radio,  Boomerang Communication, YOU - Magazín pro vaše uši

2. Makro Cash & Carry ČR, Salt&Pepper Agency, Epikure

2. CIMEX INVEST, LUOVA publishing, Magazín Mixér

3. Česká centrála cestovního ruchu, CzechTourism x Cities, Gateways to Regions – Destination Manual
       

B2C časopisy    

1. Porsche Česká republika,Boomerang Communication, Volkswagen Magazín

2. České dráhy, České dráhy, /sevenart, ČD pro vás

3. Tesco Stores ČR, SKIVAK, Tesco magazín


 B2E časopisy    

1. České dráhy, České dráhy, /sevenart, Železničář

2. Český statistický úřad x Statistika&My

3. Tipsport.net ,-, V kurzu
        

Jednorázová média - NOVINY    

1. ŠKODA AUTO,ŠKODA AUTO/Boomerang Communication, Motorem první republiky

 Jednorázová média - MAGAZÍN

1.  USSPA, USSPA/Pasta Oner Bublinky       

Jednorázová média - BROŽURA

1. Asahi Breweries Europe Group Boomerang Communication, Corporate Brochure
       

Nejlepší fotografie a její použití
1. Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism, foto: UP VISION  Praha, Art District 7
          
ONLINE KATEGORIE 

Facebook     

1. Komunitní centrum pro válečné veterány C3 Creative Code and Content, s. r. o.
Ten druhý život: pomoc válečným veteránům

2. Albatros Media, -, Humbook_FB

3. IKEA Česká republika, TRIAD Advertising, IKEA reaguje na aktuální dění
       

YouTube     

1. Heureka Shopping, GET BOOST MEDIA,  Heureka YouTube kanál

2. Plzeňský Prazdroj, WeDigital  Excelent výzva - Gamers vs. Athletes

3. Provident Financial, VISIBILITY DIGITAL, Cash Crew is back!
       

Instagram     

1. Philips Česká republika, Follow Bubble, Nejkratší telenovela na světě o zubech

2. Scale social, -, Instagram Colours of Ostrava

3. Coty Česká republika, Fragile media, Insta DRI - Piknik se Sally Hansen
     
 
Social media kampaň     

1. Václav Čížek,Fragile media, PILOT G-2 - ZJISTI, JAKÁ JSI OSOBNOST

2. McDonald's ČR, spol. Follow Bubble, Burger na facebookovém základě

3. NVIDIA GmbH Konektor Social, Puzzle game


 Korporátní webové stránky      

1. Company culture market, -, www.cocuma.cz

2. -

3. Zátiší Catering Group, grafika: Ateliér Frank, development: Bluesoft Web restaurace Mlýnec
       

Blog      

1. NAOS CZECH REPUBLIC, Elite Solutions, Pravdy o atopii
    

Online magazín   

1. Tchibo Praha,  Follow Bubble, Tchibo Blog

2. Československá obchodní banka,  Boomerang Communication, PERLA
 
   
Nejlepší video a jeho použití    

1. Marketing Festival,  Motionlab, První personalizovaná video kampaň

2. McDonald's ČR, Follow Bubble, Big Mac v retrodokumentu

3. MOL Česká republika, Elite Solutions, Vezmi tátu na fotbal
       

Neziskový sektor    

1. Agentura pro rozvoj Broumovska Obsah: Kateřina Ostradecká, Agentura pro rozvoj Broumovska Grafika: Jan Flieger, Biograph, Výroční zpráva APRB 2017

2. AMNESTY INTERNATIONAL ČR, HAVAS Freedomselfie
   

HLAVNÍ KATEGORIE
 
Content marketingová strategie    

1. Tchibo Praha, Follow Bubble, Tchibo

1. Strabag, Konektor Social, Kopejte za nás
       

Nejlepší distribuce firemního obsahu   

1. McDonald's ČR, Follow Bubble, Rozhýbaný Mekáč

2. České dráhy,  České dráhy/sevenart, ČD pro vás

3. MAKRO Cash&Carry ČR, MAKRO Cash&Carry ČR/Salt&Pepper Agency, Content strategie MAKRO

 

O soutěži

Fénix content marketing je žebříček toho nejlepšího, co se za rok 2018 stalo v českém obsahovém marketingu. Soutěž oceňuje inovativnost, efektivitu, kvalitu zpracování, kreativitu, odvážné klienty, schopné a profesionální agentury. Letos přibyla nová kategorie Nejlepší distribuce firemního obsahu. Zaměřuje se na distribuci obsahu, ať už netradiční formou, nebo zajímavým rozsahem oslovení cílové skupiny.

 

reklama