Zábavní průmysl kamenných casin v Česku se i díky nové legislativě začíná profesionalizovat. Staré, zaplivané herny končí, současný trend je stahování hazardních her do velkých casin. Jejich provozovatelé se chtějí prezentovat jako alternativa k návštěvě kina či divadla, večer v "chrámu neřesti" vnímají jako společenskou událost. To je příležitost pro marketéry a komunikační experty, český trh totiž podle všeho na tuto změnu stále ještě není připravený. Kdo dokáže přijít s dobrým konceptem, vydělá.

Jednotlivé casinové sítě totiž do svých marketingových aktivit investují desítky milionů korun ročně, často však tápou v tom, na co se vlastně zaměřit. A podle poslední analýzy Národního monitorovacího střediska pro hazard využívají provozovatelé ve svých marketingových strategiích nejrůznější soutěže a nabídky výhod, na které přitom často najímají specializované agentury.

ATupr
reklama
reklama

V čísle dále najdete:

  • Případová studie IKEA
  • Rozhovor s Tomášem Čuprem a jeho plánech do budoucna
  • Unilever: gigant investoval do vegetariánského řeznictví
  • První neony a světelné reklamy v Československu

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 21.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

reklama