Jack Daniel’s spojil své síly s dalšími značkami a v kampani, která proběhne jak v printových a onlinových médiích, tak i na sociálních sítích. Kromě osobních příběhů ambasadorů představí příběh zakladatele nejstarší americké destilérky – Jacka Daniela, a uvede nové produkty, které vznikly právě díky spolupráci značky Jack Daniel’s a jednotlivých ambasadorů. Jedná se třeba o dřevěného motýlka vyrobeného ze sudu, nebo stylovou koženou peněženku inspirovanou whiskey.

„Společným znakem všech ambasadorů je, že se nebojí dělat věci po svém. Všichni vytvářejí jedinečné produkty, kterým vtiskli autenticitu díky svému pokornému přístupu k materiálu, kvalitnímu provedení a vytrvalé práci,“ říká Patrik Skála, Senior Brand Manager Jack Daniel's.

Ambasadorem Jack Daniel’s Tennessee Whiskey se stal David Šrámek, cestovatel a kouč, který se ve 33 letech rozhodl dát výpověď v práci a odjet na cestu kolem světa. Dnes pomáhá ostatním na cestě za svými sny.

Za Jack Daniel’s Honey stojí Ctirad Sára, jeden ze zakladatelů značky BeWooden, která vyváží dřevěné pánské motýlky z Beskyd do celého světa.

Jack Daniel’s Gentleman Jack se propojil se značkou Daniela Piteráka, DannyP. Daniel svůj nápad, vyrobit si peněženku z kvalitní kůže, do které by se vešel i iPhone, proměnil v realitu.

reklama
reklama

Za Jack Daniel’s Fire stojí jako ambasador tatér Peter Minárik, který po kariéře v marketingu potřeboval dát svému životu nový smysl. Chtěl tvořit a šel do toho po hlavě. Dnes má vlastní tetovací salon, kde spolu s ním tetují další 3 tatéři. Peter vytvoří pro Jack Daniel’s Fire speciální limitovanou edici.

 

reklama