1. VÝZKUM.

Podívejte se, kam vůbec jdete. Vygooglujte si řečníky, připomeňte si téma, uvědomte si, proč jste se na konferenci rozhodli jít.

2. MINDSET.

Po cestě na konferenci se nastavte na kontakt s lidmi. Výhoda konferencí je především v možnosti poznat zajímavé osobnosti, se kterými sdílíte společný zájem.

3. PŘÍPRAVA "OTVÍRÁKŮ".

Promyslete si 2 až 3 zahajovací otázky ke konverzacím s novými lidmi. S mírnou přípravou se vám s nimi bude lépe navazovat kontakt.

4. BRZKÝ PŘÍCHOD.

Dorazte na konferenci už na začátek registrace. Bývá tam méně lidí a je snadnější navázat kontakt. Také budete mít větší výběr jídla, čerstvé kafe, výběr v místech na sezení. 

5. CHYTNĚTE SI SVÉ ŘEČNÍKY.

Připravte si otázky na řečníky předem. Je to unikátní možnost navázat s nimi kontakt. Využijte ji, když si za to platíte.  (Na konferenci Leadership tak dokonce jistý mladík přede všemi pozval řečníka Kovyho na rande!)

6. NESNAŽTE SE STIHNOUT VŠE.

Pokud jsou na akcích doprovodné aktivity nebo stánky, není dobré snažit se stihnout vše. Vyberte si, co vás zaujme nejvíce, a jděte po tom.

7. ZAPOMEŇTE NA SVÉ KOLEGY.

Pokud se chcete opravdu seznámit s novými lidmi a jdete se svými kolegy, slibte si, že nebudete všechny coffee breaky nebo oběd trávit spolu. Vykročte z komfortní zóny.

8. NAPLÁNUJTE DEBRIEFING.

Poznatky z konferencí často upadají v zapomnění. Vyhraďte si čas, kdy se k nim vrátíte, už v den konference.

reklama
reklama

9. BRAINSTORMING S KOLEGY.

Domluvte se s kolegy, že posdílíte dojmy a zkusíte shrnout doporučení pro vaši organizaci.

10. SDÍLEJTE VE FIRMĚ.

Nesyslete si skvělé myšlenky pouze ve svých Evernotech a Moleskinech. Podělte se s kolegy i blízkými. Napište článek, udělejte referát nebo natočte celovečerní film. 

Autorka je event manažerkou ve firmě GrowJOB.

reklama