Herec Tomáš Matonoha je nejenom ochotným pomocníkem na Rychlolince Modré pyramidy, ale nově také řidičem autobusu městské hromadné dopravy. Účinkuje totiž v dlouhodobé náborové kampani pro dopravní podniky v osmi českých městech.

Internetové video připravila agentura Saatchi & Saatchi ve spolupráci s kreativní produkční společností Yo'Mama. Sdružení dopravních podniků ČR chce kampaň používat po dobu devíti měsíců.

reklama
reklama

Základním motivem je odlehčený filmový trailer: „Ženy ho milují a muži na něj tiše žárlí. Řidič autobusu, hrdina, kterým se můžete stát i vy!“ Natáčelo se během srpna v prostorách depa v Praze na Kačerově.

Spot využijí dopravní podniky v Praze, Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Mariánských Lázních, Opavě, Pardubicích a Plzni.

Video ale nechce jen zvýšit povědomí o pracovních nabídkách. Ukazuje povolání řidiče jako záslužnou práci a samotné řidiče vykresluje jako „hrdiny všedních dní“.

reklama