Technologická a konzultační společnost Adastra Group koupila 50% podíl v kreativní agentuře Proboston. Svým klientům tak bude nově nabízet i marketingovou a kreativní strategii v oblasti digitální transformace.

„Podílem v Probostonu Adastra potvrzuje celosvětový trend velkých hráčů na trhu IT a pro své zákazníky se stává one-stop-shop partnerem,“ uvádí Pavel Kysela, generální ředitel Adastra ČR.

reklama
reklama

„Našim zákazníkům dodáváme všechny klíčové IT kompetence, ale často je nejtěžší najít efektivní způsob, jak nové digitální služby využít v adresné, efektivní i kreativní komunikaci směrem k jejich klientům,“ dodává Kysela.

„Společně s Adastrou jsme schopni vytvořit i zrealizovat marketingovou strategii pro implementaci nových řešení v oblasti digitalizace společností a představit ji jak v interní komunikaci, tak směrem ven k zákazníkům. Naše agentura se vždy zaměřovala na technologicky orientované klienty, kteří jsou totožní s cílovými skupinami Adastry, tedy na oblasti telca, pojišťovnictví a bankovnictví,“ vysvětluje generální ředitel Probostonu Filip Líbal.

Pokud je marketingový tým součástí vývoje nových řešení od samého počátku, dochází podle zkušeností Adastry i Probostonu k výrazně lepšímu byznysovému využití daného řešení.

Proboston bude i nadále působit na trhu jako samostatný subjekt, zároveň se integruje do organizační struktury Adastry v rámci byznysových řešení.

reklama