Soutěž Flema Media Awards, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup při plánování kampaní, zveřejnila letošní shortlist. Ze 74 kampaní přihlášených do soutěže jich postoupilo do užšího výběru 32 ve 12 kategoriích.

Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury Triad Advertising (6) a Wavemaker SK (4), ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (4) a Slovak Telecomu (3).

Soutěží se v pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití televize, tisku, venkovních ploch, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň), v šesti kategoriích Media & Insight, a jedné speciální kategorii – Nejodvážnější počin.

reklama
reklama

Poslední zmíněná kategorie ocení agentury a zadavatele, kteří měli odvahu vystoupit ze své komfortní zóny a odhodlali se ve své marketingové komunikaci k riskantním řešením.

Budou také vyhlášena ocenění Inovativní agentura, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

„Je příjemné sledovat, že práce na shortlistu pocházejí ze širokého spektra přihlašovatelů – mediálních agentur, digitálních či komunikačních agentur, zadavatelů i médií. Svědčí to o tom, že snaha o inovativní přístupy a myšlení je vlastní všem subjektům na trhu,“ dodává Hynek Cimoradský, ředitel pořádající společnosti Flemedia.

Slavnostní vyhlášení proběhne 15. listopadu v Praze. Soutěž každoročně doplňuje i mezinárodní konference, která se letos zaměří na efektivní plánování kampaní v dynamicky se proměňujícím mediálním prostředí.

Shortlist FLEMA Media Awards 2018 dle kategorií
Název kampaně Přihlašovatel Zadavatel Země
Nejlepší využití venkovních ploch
Češi, děkujem! BigMedia Člověk v tísni CZ
Zlatopramen Nealko - Kampaň oknem! Spark Foundry Heineken ČR CZ
Nejlepší využití digitálních médií
Kam to bude? Wavemaker CZ Jaguar Land Rover CZ
Pilsner Urquell – Příběhy zlatého ležáku Triad Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Velkopopovický Kozel – na měsíc sládkem Mistrova Ležáku Plzeňský Prazdroj Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší využití TV
Samsung - Rozhovory bez hranic Starcom Samsung CZ
Nejlepší využití rádia
Moneta Money Bank - Business Půjčka Knowlimits Moneta Money Bank CZ
Nejlepší využití influencera
Chance – Derby Song Outbreak Chance CZ
Nejepičtější ovocný fight (Mirinda) Triad Advertising PepsiCo CZ-SK
Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál Wavemaker SK Slovak Telekom SK
Nejlepší lokální exekuce globální kampaně
Budoucnost je úžasná: Manifesto Wavemaker CZ Vodafone ČR CZ
Erdem x H&M Starmedia Co. H&M SK
Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál Wavemaker SK Slovak Telekom SK
Nejlepší využití engagementu
Cykloživotopis Zaraguza Škoda Auto CZ
FousBot Triad Advertising Philips ČR CZ
Nejlepší využití dat
SLSP Personal message Wavemaker SK Slovenská sporiteľňa SK
Nejlepší využití real-time marketingu
Škoda – Golonka sa nechce „trepať“ do Košíc Socialists Škoda Auto Slovensko SK
Nejlepší využití multi-screeningu
Multiscreening Superstars Starcom Coca-Cola ČR CZ
Nejlepší malá kampaň
Fidorka – Souboj příchutí Carat CZ Mondelez ČR CZ-SK
Chance - Rozšířená realita: seriálový hrdina v reálném zápase Chance Chance CZ-SK
Magna - (Ne)zanedbatelná částka Zaraguza Magna ČR CZ
The Mow-Na Lisa Cream Prague Dvořak - svahové sekačky CZ
Vraťte lásku přírodě Triad Advertising Savencia Fromage & Dairy ČR CZ
Nejlepší velká kampaň
Bohemia Energy – Peníze, co nikdo nechce Médea Bohemia Energy CZ
Jasné, že Birell je nealko! Plzeňský Prazdroj Plzeňský Prazdroj SK
Pilsner Urquell – Olympiáda Plzeňský Prazdroj Plzeňský Prazdroj CZ
Slovak Telekom - Sprav to. Jednoducho. Digitálne - Tomáš Brngál Wavemaker SK Slovak Telekom SK
Zabudnutý deň slobody Triad Advertising O2 Slovensko CZ-SK
Nejodvážnější počin
#KaroqInaq PHD Škoda Auto SK SK
Češi, děkujem! BigMedia Člověk v tísni CZ
Magna - (Ne)zanedbatelná částka Zaraguza Magna ČR CZ
Zabudnutý deň slobody Triad Advertising O2 Slovensko CZ-SK

reklama