Mediální agentura Red Media ze skupiny Kindred Group zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Makro Cash & Carry ČR. Pro velkoobchodní řetězec bude zajišťovat digitální strategii a nákup on-line médií. To zahrnuje kontinuální brandovou komunikaci, pravidelné kampaně na jednotlivé produkty i výkonnostní kampaně zaměřené na akvizici nových zákazníků. Nahradí tak dosavadního partnera firmy, agenturu Performio.

reklama
reklama

„Pro co nejpřesnější zacílení komunikace bude mediální strategie založena na datovém cílení s využitím kombinace datových zdrojů první a třetí strany. Jednotlivé zákaznické segmenty, definované podle typu zákazníka, oboru podnikání i objemu nákupů, tak budou mít vlastní komunikační linky. V rámci bannerové komunikace pak bude Makro v rámci brandingu i menších inzerátů pracovat s novými animovanými formáty,“ říká Mario Sklenka, media planner agentury Red Media.

Makro v letošním roce už také změnilo kreativní agenturu, místo Kaspen/Jung von Matt začalo spolupracovat s DDB. Externí komunikaci firmy od léta zajišťuje FleishmannHillard a část on-line aktivit od ledna spravuje Etnetera. Ke klientům mediální agentury Red Media patří například ještě Karlovarské minerální vody, ČSOB, Zoot nebo J&T banka.

reklama