V pražském obchodním centru Arkády Pankrác se objevil nový stánek s kávou a rychlým občerstvením. Od ostatních se liší tím, že jeho provozovatelem je síť čerpacích stanic MOL. Kiosek funguje pod značkou Fresh Corner.

Proč se druhý největší provozovatel benzínek na českém trhu rozhodl obchodovat zrovna s kávou? „Jdeme cestou budování své vlastní značky i mimo čerpací stanice,“ vysvětluje mluvčí Tomáš Pavlík. Občerstvovací koncept Fresh Corner se na stanicích MOL objevil před třemi lety a podle firmy je úspěšný.

reklama
reklama

„Jádro našeho podnikání zůstává na čerpacích stanicích, nicméně věříme, že Fresh Corner dokáže přilákat své věrné zákazníky i mimo dopravní cesty,“ pokračuje mluvčí. MOL spoléhá na to, že jeho kiosek je na Arkádách poblíž hypermarketu Albert, takže se vyhne konkurenci v nejvyšším patře obchodního centra. „Cílíme na návštěvníky, kteří preferují kávu a drobné občerstvení s sebou, přičemž hledají rychlé a pohodlné řešení,“ říká Pavlík.

„Do konce roku plánujeme v Praze otevřít další pobočku Fresh Corner mimo naši běžnou prodejní síť,“ avizuje manažer retailové sítě MOL Tomáš Lux. Souběžně pokračuje modernizace čerpacích stanic, do roku 2019 by tedy měl být Fresh Corner na všech benzínkách MOL a v dalším roce i na bývalých stanicích Pap Oil.

Kiosek na Arkádách nabízí část sortimentu bister na čerpacích stanicích. Základem je káva s sebou, doplňuje ji hot dog a sladké pečivo. MOL umožňuje při placení uplatnit body ze zákaznické karty, podobně jako při tankování pohonných hmot.

Provozovna Fresh Corner na Arkádách Logo provozoven Fresh Corner
reklama