Severočeská těžební a energetická skupina Seven Energy propaguje v internetové kampani těžbu uhlí. „Chceme prostřednictvím argumentů a čísel ukázat, že uhlí bude mít i následujících 20 let nezastupitelnou úlohu v české energetice,“ vysvětluje mluvčí Gabriela Sáričková Benešová.

Kampaň využívá slovní hříčky s názvy českých měst. Firma si je loni nechala kreativně zpracovat pro venkovní plochy a tisk. „V současné době kampaň využíváme v komunikaci na sociálních sítích,“ uvedla mluvčí. Koncept připravila PR agentura Talk, která se energetickým tématům věnuje dlouhodobě.

reklama
reklama

„Cílem určitě není dehonestovat obnovitelné zdroje, ale spíše poukázat na objektivně nedostatečné přírodní podmínky v České republice a zbořit mýtus, že obnovitelné zdroje mohou 'táhnout' českou přenosovou soustavu,“ dodává Sáričková Benešová.

Kampaň Severočeské energetické

Seven Energy chce oslovit veřejnost, která se zajímá o energetiku. Podle těžební firmy, která spravuje například hnědouhelný lom ČSA, je uhlí jediný domácí zdroj, který je stabilní a dobře regulovatelný.

Kampaň Severočeské energetické

Komunikaci na sociálních sítích si firma částečně řeší interně, částečně se na ní podílí právě agentura Talk. „Dlouhodobým cílem je vrátit diskuzi o energetice na racionální úroveň,“ uzavřela mluvčí.

Kampaň Severočeské energetické

Seven Energy (dříve Czech Coal) zahrnuje těžební společnosti z Mostecka, elektrárnu ve Chvaleticích na Pardubicku a řadu dalších obslužných společností. Majitelem skupiny je šestý nejbohatší Čech, podnikatel Pavel Tykač.

Kampaň Severočeské energetické
reklama