Jeden z pěti největších zadavatelů venkovní reklamy na Slovensku se rozhodl, že už nebude používat žádné billboardy ani citylighty. Slovenská spořitelna dá přednost digitální komunikaci a cílenému oslovování na základě dat. Reklamní plochy zachová jen na svých pobočkách nebo například v nákupních centrech, kde jsou přirozenou součástí prostoru.

Rozhodnutí platí od 1. srpna. „Banka se jako zodpovědný a inovativní lídr rozhodla, že nebude nadále přispívat k vizuálnímu smogu ve veřejném prostoru,“ vysvětlila Slovenská spořitelna v tiskové zprávě. Svou poslední reklamní plachtu demonstrativně sundala z budovy na bratislavském náměstí a udělala z ní improvizovanou skluzavku u jezera.

reklama
reklama

Souběžně vyhlásila grantový program Mám na to s cílem najít lokální hrdiny s dobrými nápady, kteří posunou Slovensko mezi moderní země. „Chceme zvýšit Slovákům sebevědomí, protože je předpokladem občansky aktivní a dobře prosperující společnosti. Novou kampaní chceme inspirovat lidi i firmy. Věříme, že Slovensko potřebuje lidi, kteří si věří a banku, která věří jim,“ prohlásil generální ředitel Peter Krutil.

Mám na to

Obě aktivity mají podtrhnout image banky jako odpovědného inovativního partnera pro život i podnikání. Tváří kampaně je olympijský vítěz Matej Tóth. Kreativu připravila agentura Jung von Matt/Donau, digitální část a sociální média má na starosti Zaraguza.

reklama