Obaly čokolády Milka projdou redesignem. Fialová barva i typická kráva na nich zůstanou, výrobce však upraví nápis a odstraní některé detaily. Na první pohled nejvýraznější změnou bude to, že nápis Milka už nebude na těle krávy, zmizí tráva a silueta Alp bude jednodušší.

Fialová kráva je také na nových obalech zrcadlově otočená. Zrušeny jsou 3D efekty a stínování prvků, a to včetně samotného nápisu Milka. Obal bude na omak matný, má působit jemně a sametově, což odkazuje na reklamní slogan Jemnost najdeš uvnitř.

Mléčná Milka před redesignem a po něm
reklama
reklama

Tečka nad písmenem „i“ ve slově Milka má více připomínat kapku mléka.

Redesign připravila agentura LPK, která v minulosti pracovala třeba na osvěžení značek Gillette, Pampers nebo Pringles.

Firma Mondelez také slibuje, že bude obal celkově čitelnější, s větším písmem a lepším kontrastem. „Složení a nutriční hodnoty půjdou přečíst dokonce i bez lupy,“ informoval výrobce.

Logo Milky před a po

Kráva je symbolem Milky od roku 1972, kdy maskota vymyslela agentura Young & Rubicam. Samotná značka vznikla v roce 1901 spojením slov Milch a Kakao (mléko a kakao). Už od začátku byla čokoláda balena do fialového papíru, ale oficiálně tato barva patří k Milce od roku 1964. Od 60. let se také používá stylizované logo.

reklama