Česká síť rychlého občerstvení Bageterie Boulevard shání mladé lidi od 17 do 24 let. V náborové kampani od agentury #tubeup láká nové kolegy na benefity, mezi které patří třeba prémiová verze Spotify.

„Záměrně jsme u modelů ve vizuálech nepoužili pracovní oděvy bageterie, ale běžný street fashion styl, který k Bageterii Boulevard patří. Pracovních oděvů v náborových kampaních je až příliš a působí spíš negativně,“ vysvětluje zakladatel agentury #tubeup Martin Starovič.

reklama
reklama
HR marketing Bageterie Boulevard

Fotky doplňují ilustrované prvky, čímž agentura navazuje na koncept známý z instagramového účtu bageterie. Spolupracuje na nich s umělcem Kristiánem Mensou. Na pracovní příležitosti mají upozorňovat také krátká vtipná videa na Instagramu.

HR marketing Bageterie Boulevard

Poselstvím kampaně má být, že práce v bageterii je „voňavá“, protože se obejde bez zápachu ze smažených jídel. Kromě tohoto argumentu a placeného Spotify láká Boulevard ještě na plat 130 Kč/hodinu, procenta z tržby a odměnu za přivedení nového pracovníka.

HR marketing Bageterie Boulevard

Realizační tým:

Martin Starovič (vedoucí projektu a zakladatel agentury)
Milan Worsch, Zdeněk Čulík (kreativa a supervize)
Radek Úlehla, Zdeněk Čulík, Jan Hadraba (produkce)

reklama