Internetový obchod Mall.cz, hlavní partner letošního Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary (KVIFF),  spouští kampaň, která potrvá do 15. července. Objeví se v televizi, na internetu a na venkovních plochách. Realizaci má na starost interní tým Mall.cz. Televizní spot, ve kterém si kromě dětí zahrál i režisér Jan Hřebejk, vznikl ve spolupráci s agenturou Publishers.

MALL.cz - spot na Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech

Mall.cz, který byl partnerem festivalu i loni, byť ne tím hlavním, se bude na samotné akci prezentovat prostřednictvím Mall.cz Parku, který vyroste přímo v centru Karlových Varů ve Smetanových sadech. Nabídne jídlo, pití, ale také se zde budou vysílat novinky z produkce internetové televize Mall.tv a lidé v něm potkají její tvůrce.

reklama
reklama

„Chceme se s lidmi potkávat nejen on-line, ale především v off-line světě,“ říká Igor Matejov, chief commercial officer Mall Group.

Stejně jako loni je na Mall.cz v prodeji limitovaná kolekce triček, hrnečků a dalších upomínkových předmětů s logem 53. ročníku KVIFF. Novinkou je možnost zakoupení kolekce na výdejním místě Mall.cz v Karlových Varech, které bude v souvislosti s kampaní spolu s dalšími vybranými prodejnami v České republice tematicky obrandováno.

Mall.cz, dvojka na trhu českých e-shopů, se stal hlavním sponzorem festivalu v Karlových Varech poté, co festival opustil dlouholetý generální partner společnost ČEZ. Hlavním sponzorem bude ještě společnost EP Industries, kterou stejně jako Mall.cz spoluvlastní miliardář Daniel Křetínský.

reklama