Společnost Potten & Pannen–Staněk, která importuje kuchyňské a domácí potřeby, má nový on-line shop s názvem Popasta. Nahradila tím dosud fungující e-shopy VaseKuchyne.cz a VaseKuchyne.sk.

Popasta má i svoje logo, které vytvořili kreativní ředitel agentury Ogilvy Eda Kauba a jeho kolega Vilém Kabzan.

„Nový název e-shopu Popasta nám do budoucna otevírá cestu k případné expanzi na zahraniční trhy,“ vysvětluje ředitel prodejce kuchyňských potřeb Pavel Staněk.

reklama
reklama

Popasta je podle firmy „dobře zapamatovatelné, unikátní slovo“, které v sobě zahrnuje výraz „pop”, tedy pop art a vše z něj odvozené, i slovo „pasta”, tedy těstoviny. Zároveň jde o zkratku prvních písmen značky Potten & Pannen–Staněk. Stejně tak logo a symbol e-shopu graficky vycházejí z původního loga Potten & Pannen–Staněk.

Symbol odkazuje na jedlé květy, což má být podle firmy velký nastupující gastronomický trend.

Květ v novém logu je inspirován tvary kuchyňských doplňků, jako jsou sklenička, naběračka nebo karafa, tedy sortimentu, který je v e-shopu typicky k dostání. Šíře sortimentu v novém on-line obchodě zůstává ve srovnání s tím starým stejná.

reklama