České zastoupení automobilky Toyota rozšiřuje portfolio sponzorských aktivit. Nově podporuje běžecký seriál RunTour 2018. Po spolupráci s českými paralympioniky se jedná o další lokální sportovní událost, se kterou Toyota spojila svou značku.

Na jednotlivých závodech Run Tour se už nyní Toyota prezentuje stánkem se svými hybridními vozy. Kampaň poběží na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, Instagramu a YouTube. Audiovizuální obsah zajišťuje na závodech content tým Toyoty, například ve spolupráci s fotografem Red Bullu Lukášem Wagneterem.

Chceme se účastnit projektů, kde stojí na stejné startovní čáře zkušení běžci, amatéři, mladí nadšenci, rodiny i ti, pro které běžný pohyb není samozřejmostí. Proto sponzorujeme kromě českých paralympioniků i běžecký závod, kterého se může zúčastnit každý,“ říká mluvčí české Toyoty Jitka Kořánová.

Toyota & RunTour 2018 - Brno

Běžecký seriál RunTour už sedm let patří mezi nejprestižnější tuzemské akce. V roce 2017 překonal na každém závodě účastnický rekord. Loni v říjnu se na závod na pražské Ladronce přihlásily přes tři tisíce závodníků.

Toyota není jediným partnerem běžeckého závodu RunTour. Mezi další sponzory se řadí generální partner Česká pojišťovna, hlavními partnery jsou po boku Toyoty společnosti Rajec, Lidl, Alpine Pro, Intersport a Česko jede. Mediální podporu závodu zajišťuje televize Nova, Hitrádio nebo aktivační agentura Geometry Global.

reklama
reklama

Hlavními komunikačními kanály jsou pro českou Toyotu především televize, internet a rádio a eventy.

reklama