reklama
reklama

Češi jsou po Slovácích na druhém místě evropského žebříčku v nákupech ve slevách. Většina slev je ale pro obchodníky nevýhodná. Na otázku, jak to změnit, bude hledat odpověď setkání Efficient Promotions z cyklu specializovaných konferencí Retail in detail. Proběhne ve středu 13. června v pražském hotelu Jalta.

„Kupní síla roste rekordním tempem, obchod i výrobci se zaměřují více na zisk a v porovnání s dřívějškem méně na objemy. Nemluvě o zkušenostech, které mohou firmy čerpat ze zahraničí. Kdy jindy zkusit z této pekelné skluzavky vyskočit, nebo alespoň přibrzdit rychlost?“ říká k tématu Tomáš Krásný, partner společnosti Blue Events, jež akci pořádá.

Program konference zahájí výzkumy společností Nielsen a GfK o aktuálním stavu promocí na tuzemském trhu, přístupu zákazníků i dopadu slev na loajalitu ke značkám. O různých podobách věrnosti v dnešním digitálním světě promluví šéf retailové divize pro střední a východní Evropu v Diebold-Nixdorf Stanislav Zrcek.

Dalším řečníkem bude Ismail Parsa, který řídil marketingové kampaně Amazonu a na konferenci se bude zabývat plánováním promocí prostřednictvím sofistikovaných analytických nástrojů.

V druhé programové sekci vystoupí zástupci dvou velkých hráčů na trhu – Jiří Ritter, obchodní ředitel Nestlé, a senior vice president společnosti Ahold Petr Pavlík, kteří se pokusí ukázat, že výrobce a obchodník spolu v otázce akčních cen nemusejí válčit. Ondřej Žák, promo strategy manager Kofoly, pohovoří o tom, jak se tento nápojový lovebrand musel před dvěma lety odrazit z promočního dna.

Cyklus specializovaných akcí Retail in Detail navazuje na každoroční největší oborové setkání obchodníků a jejich dodavatelů Retail Summit. Menší auditorium 150 až 200 účastníků umožní zaměřit se na vybraná témata maloobchodu ve větším detailu.

Konference Retail in detail/Efficient Promotions se uskuteční ve středu 13. června 2018 v Hotel Jalta, Václavské náměstí 45, Praha 1. Více informací o konferenci a jejím programu naleznete na webu www.shopper21.cz.

reklama